Site icon מקומונט גבעת שמואל

גן רימונים, גבעת שמואל – מצטיין מחוז מרכז של משרד החינוך!

9 מוסדות מצטיינים קיבלו את פרס החינוך המחוזי לשנת תשע”ט בטקס מרגש במעמד מנהלת מחוז מרכז וראשי הרשויות. בין הזוכים רק גן ילדים אחד – גן רימונים מגבעת שמואל, עם הגננת ורד טהרני.

מחוז מרכז של משרד החינוך קיים טקס הענקת פרסי חינוך מחוזיים למוסדות חינוך מצטיינים לשנת הלימודים תשע”ט. את הפרס העניקה הגב’ עמליה חיימוביץ, מנהלת המחוז במשרד החינוך, שאמרה: “מוסדות החינוך שזכו מוכיחים יום יום שבפעולה הנובעת מתוך התגייסות ואהבה ניתן להגיע להישגים מעבר לכל שיעור, ולבנות חברה איתנה, ערכית ומצטיינת שניתן להתגאות בה. בעשייתכם הייחודית, החדשנית והבולטת לשבח, אתם מהווים השראה ומודל לאחרים. לצד מוסדות החינוך ניצבים שותפים רבים. הפיקוח והרשות הם המובילים שבהם. ראשי רשויות, אגפי חינוך, מפקחים ומדריכים יקרים. הזכייה של מוסדות החינוך, היא גם זכייתכם שלכם.”

הטקס התקיים במעמד ראשי הרשויות, מנהלי אגפי ומחלקות החינוך ברשויות הזוכות, הנהלת מחוז מרכז ומפקחי המחוז, מר אבי קמינסקי סמנכ”ל חינוך וחברה בהוד השרון ויו”ר איגוד מנהלי מחלקות החינוך, מר גבי שמעון סגן מזכ”לית הסתדרות המורים. הטקס נפתח בקטע מוסיקלי שניגנה תזמורת בית הספר אלזהראא בקלנסווה, בניצוחו של ג’וזף עודה.

מוסדות החינוך הזוכים:

צוות גן רימונים. צילום: משרד החינוך

בתי הספר הללו נבחרו כמצטיינים לשנה”ל תשע”ט, זאת בשל תפיסתם החינוכית הפורצת דרך במישורים ערכיים-פדגוגיים- קהילתיים. בתי הספר הללו זוכים להערכה ולמוניטין בקרב הקהילה ויוצרים חיבורים משמעותיים עם הרשות המקומית ומשרד החינוך התורמים רבות לקידום התלמידים.

המצוינות היא אחד הערכים המרכזיים והמובילים במחוז מרכז. מצוינות היא תהליך מתמיד של תביעה עצמית לשיפור, נחישות לחתור להשגת המטרות, מתוך אמונה ביכולת להשיגן. פרס החינוך המחוזי הוא אות כבוד למוסדות החינוך השוזרים עשייה חינוכית עם איכות ומצוינות, יום יום ושעה שעה, הלכה למעשה ובשטח.

בשם המוסדות הזוכים בירכה מנהלת בי”ס “ביאליק” יבנה: “אני נרגשת לעמוד בפניכם אנשי החינוך יקרים עמיתים ועמיתות, שעבור כולנו חינוך דור העתיד הוא מעבר לתכנים ושאיפות, אלא דרך חיים. אנו כאנשי החינוך במשמרת שלנו מחויבים לאפשר לילדים את החופש לחלום, לשבור את תקרת הזכוכית בחיים, בשאיפות ובחלומות. מהות תפקידנו בנוסף להקניית תכנים לימודיים וכישורים חברתיים היא לשאוף להוביל למוביליות חברתית, להוגנות ולשיוויון חברתי.”