Site icon מקומונט גבעת שמואל

גשר רמת אלחנן המחבר בין גבעת שמואל לבני ברק קרס על משאית

גשר הולכי הרגל רמת אלחנן המחבר בין גבעת שמואל לשכונת רמת אלחנן בבני ברק קרס לפתע ומחץ תחתיו משאית.עדיין לא ברור האם המשאית התנגשה בגשר לפני הקריסה.הנהג ואדם נוסף לכודים במצב קשה והכביש נחסם לתנועה.כתבה מתעדכנת!

אסון בגבעת שמואל ושכנתה בני ברק לאחר שגשר הולכי הרגל הותיק, גשר רמת אלחנן המשמש למעבר רגלי על כביש 4  בין הקצה הצפוני של גבעת שמואל לבני ברק וממוקם במרחק כמה מאות מטרים מגשר קוקה קולה קרס לפתע ומחץ תחתיו משאית.עדיין לא ברור האם המשאית התנגשה בגשר לפני הקריסה.הנהג לכוד במצב קשה ויחד איתו לכוד נוסף שעדיין לא ברור מצבו וכוחות החילוץ והביטחון עמלים לחלצו. והכביש נחסם לתנועה.

כוחות כיבוי אש וחילוץ רבים נמצאים במקום והכביש נחסם כאמור לשני הצדדים על פי ההערכות יידרש מנוף מיוחד על מנת להרים את הגשר שקרס ולהחזיר את התנועה לציר מרכזי זה.

20:20 במקום לכוד נוסף אך לא ידוע מה מצבו.
20:27 מחקירה ראשונה של המשטרה נראה כי נהג המשאית נסע עם מנוף פתוח שפגע בגשר.
22:00 במקום פועלים מאות אנשי ביטחון ופינוי הלכודים צפוי לקחת שעות ארוכות.
22:05 משטרת התנועה מבקשת מהנהגים להימנע מלהגיע למקום. החלו פקקים בכל גוש דן וכרגע אין צפי לפתיחת הכביש מחדש. המשטרה ממליצה לבאים מצפון לדרום, בצומת מורשה לפנות לכביש 5 לכיוון ראש העין או לחילופין לפנות מערבה לנתיבי איילון. בכיוון ההפוך, יש לצאת במחלף מסובים ולפנות לכביש 461 עד צומת הטייסים. בצומת יש לפנות שמאלה לכיוון כביש 40. לציבור הנהגים הנמצא בקטע הסגור לתנועה, יש לצאת במחלף גהה לכיוון רחוב זבוטינסקי לכיוון בני ברק או פתח תקווה.

המשאית לכודה מתחת לגשר רמת אלחנן שקרס.צילום דוברות המשטרה
גשר רמת אלחנן המחבר בין גבעת שמואל לבני ברק.צילום דוברות המשטרה