Site icon מקומונט גבעת שמואל

דואגים לצרכי הדיירים

שירותי אחזקת מבנים הם שירותים נדרשים עבור כל מבנה באשר הוא, בין אם הוא משמש למגורים ובין אם לעסקים. באופן טבעי והגיוני, צרכי התחזוקה משתנים על פי שימוש המבנה, התנועה שבו ומספר האנשים שנמצאים בו במהלך היום, אך ברמה הבסיסית מדובר על צרכים זהים. צרכים אלה כוללים שירותי ניקיון, ביטחון, חשמל, מים, גינון ועוד. רבים מאמינים כי הם יכולים לדאוג לנושאים אלה בעצמם, אך השאלה החשובה שצריכה להישאל היא מה רמת הידע והמומחיות שלכם לטיפול בתקלות שונות. גם אם יש לכם רקע טוב בחשמל, האם תוכלו לטפל בתקלות מים או לתחזק את הגינה? ומה לגבי שמירה על ניקיון המבנה וטיפול במערכות הבטיחות השונות?

סדר וניקיון בבניין

מאחר ומבני מגורים ובנייני משרדים מארחים כמות רבה של אנשים לאורך כל שעות היממה, נדרשת תחזוקה שוטפת על הצרכים השונים, ולכן מומלץ לבחור חברה שתדאג לנושאים השונים הנכללים תחת אחזקת מבנים. היתרון המשמעותי בכך שגוף אחד מרכזי יטפל בכל הנושאים הללו, הוא שיהיה לכל אחד מהדיירים, בין אם מדובר באנשים פרטיים שמתגוררים בבניין ובין אם בבעלי עסקים ששוכרים משרדים וחולקים שטחים משותפים, כתובת אחת לפניות שונות. חברת אחזקת מבנים תדע לטפל בתקלות שונות במעלית הבניין, לדאוג לניקיון השוטף ולתת מענה בכל בעיה שתיווצר במערכת החשמל. בנוסף, החברה תדאג לניהול שירותי הגינון ולטיפוח מראה המבנה, לטיפול בתקלות מים וביוב, ולאיתור ספקים ונותני שירותים בכל נושא שיידרש לצורך התחזוקה השוטפת של המבנה – ולרווחתם של כל הבאים בשערי הבניין.

איך בוחרים נכון?

אחד הדברים החשובים ביותר בבחירת חברת אחזקות הוא נושא האמינות והמקצועיות. ככל שהתנועה במבנה רבה יותר כך נדרשת תחזוקה שוטפת כל הצרכים השונים, מה שמעורר את הצורך בזמינות גבוהה של אנשי המקצוע השונים, בין אם מדובר בחשמלאים, אינסטלטורים, גננים ועובדי ניקיון. נושא הזמינות הוא נושא שחשוב להדגיש מראש, טרם החתימה על הסכם העבודה, ולהבהיר כי זהו נושא קריטי שדורש תשומת לב רבה. אם חלה תקלה כלשהי שהובילה לתקיעת המעלית, טיפול מהיר בנושא לא רק יחזיר את החיים במבנה לשגרה, אלא גם נחוץ לצורך שמירה על שלומם של אנשים שעשויים להימצא במעלית בעת שנתקעה. שמירה על ניקיון היא חשובה לא פחות, גם למען איכות החיים הטובה של הנמצאים במקום, וגם לצורך שמירה על בריאות והיגיינה. אל תתפשרו בנושאים הללו, בחרו חברה טובה ואמינה שתדאג לכל הצרכים שלכם – ושל הדיירים שלכם.