Site icon מקומונט גבעת שמואל

דווין סמית, כוכב מכבי ת”א בכדורסל, חוגג את הצטרפותו להיכל התהילה עם אודי רקנטי ודיויד פדרמן

בכירי רשת BBB אירחו בערב יום ג’ 13.3 את דווין סמית’, כוכבה של מכבי תל אביב בכדורסל עד לשנה שעברה. סמית’ הגיע לישראל בהזמנת קבוצתו לשעבר, לרגל הצטרפותו להיכל התהילה של המועדון. לקראת הטקס שיתקיים ביום חמישי בזמן משחק היורוליג הקריטי של מכבי תל אביב מול חימקי מוסקבה, הזמינו חברי ההנהלה הבכירה של מכבי את דווין ומשפחתו לחגוג בארוחת ערב חגיגית ומפוארת במסעדת BBB ברחוב הארבעה בתל אביב.

סמית’ הכוכב הגיע עם שתי בנותיו סינדי בת ה-9 וסלון בת ה-4 וסיפר למתעניינים שלצערו הרב אשתו נשארה בחדרה במלון יחד עם בנם שהרגיש לא טוב. את פניו קיבלו אנשי העסקים מבעלי קבוצת מכבי:  דיויד פדרמן ואודי רקנטי  יחד עם  מנכ”ל מכבי תל אביב אלי דריקס וכוכב הכדורסל מהעבר דורון ג’מצ’י המשמש היום כסמנכ”ל שיווק וקהילה במכבי תל אביב.

בנותיו של דווין סמית קיבלו במתנה חולצה של מכבי תל אביב ועליה הספרה 6 ושמו של אביהן עליה והתעקשו להצטלם כשהן לבושות בחולצת המשחק שקיבלו.

סמית’ סיפר כי מאוד התרגש כשהגיעה אליו ההזמנה ממכבי ת”א להיכנס להיכל התהילה וציין כי כך באה לידי ביטוי קבוצה חזקה ואכפתית, כשהיא שמה דגש ודואגת גם לשחקני העבר שלה ולא רק לשחקנים הפעילים בסגל.

פאוזי גאנם שותף במסעדת  BBB פתח שולחן לאורחים  ואמר שנרגשים כי נפל בחלקם לארח את הכוכב שהגיע מארה”ב לישראל עם בני משפחתו לארוחה החוגגת את היכנסו של דווין להיכל התהילה. לדבריו: “החיבור בין BBB למכבי ת”א הוא חיבור של מותגים מנצחים לאורך שנים רבות”.

האורחים שהגיעו לסעוד במסעדה, זכו לקבל כדורי סל חתומים ע”י סמית – מתנה של הרשת.

אלי דריקס, דווין סמית’, סלון סמית,סינדי סמית,דורון ג’מצ’י. צילום: אלעד גוטמן