Site icon מקומונט גבעת שמואל

דווקא בקורונה: חנות מובייל פוינט בקניון הגבעה נפרצה בליל שבת

מכה קשה לבעלי רשת “מובייל פוינט” מגבעת שמואל. חנות הסלולר המרכזית של האחים מגבעת שמואל, זו שבקניון הגבעה, נפרצה בליל שבת האחרון ונגנבו ממנה מכשירי טלפון, ציוד היקפי ואביזרים בסכום של עשרות אלפי שקלים.

תקופת הקורונה בה נסגרו הקניונים לתקופות ארוכות ובעלי החנויות ספגו הפסדים כבדים עדיין כאן, אך נראה היה שבחודש האחרון תנועת הקונים חזרה לקדמותה וגם הפדיון והמכירות חזרו לעלות ולפצות על ההפסדים הקשים של הסוחרים.

אך עבור האחים רוימי, הבעלים של רשת החנויות “מובייל פוינט” מגבעת שמואל (לרשת סניף נוסף בתחנת הדלק שעל יד סופר ברקת) גם החזרה לשגרה נמהלה בנזקים והפסדים כבדים כשבסוף השבוע האחרון נפרצה חנות הדגל שלהם בקניון הגבעה ונגנבו ממננ מכשירי טלפון ואביזרים נלווים בשווי עשרות אלפי שקלים.

“יש פה נזק מאוד כבד וזה מגיע בשיאה של תקופה לא פשוטה, אבל אני שמח שלפחות לא נגנבו מכשירי טלפון מהמעבדה ששייכים ללקוחות שהשאירו לתיקון ובסה”כ מדובר בנזק כספי ולא יותר מזה” סיפר שלמה רוימי, מנהל החנות, למקומונט גבעת שמואל.

“תוך 24 שעות כבר חזרנו לפעול, הבוקר כבר ביצענו הזמנות חדשות למלאי ועד מחר בבוקר החנות תחזור לפעול כבשגרה. אני מקווה שתושבי גבעת שמואל לא ינתנו פרס לעבריינים וימשיכו להגיע אלינו ולקבל שירות כפי שהיה תמיד” סיכם רוימי.

סחורה בשווי עשרות אלפי שקלים נגנבה. צילום: מקומונט גבש
האזעקה פעלה, אבל הגנבים הצליחו לחמוק. צילום: מקומונט
פריצה בליל שבת. צילום: מקומונט