Site icon מקומונט גבעת שמואל

דירוג החינוך של YNET ומדלן: גבעת-שמואל במקום ה- 1 בישראל בחינוך

בית הספר מורשת מנחם, גבעת שמואל. צילום: עמיעד טאוב

השבוע פורסם מדד מדלן המבוסס על הישגי תלמידי ישראל במקצועות הליבה בבחינות המיצ”ב שנערכו בשנים האחרונות ועל תוצאות בחינות הבגרות במקצועות החובה שנערכו בשנת 2016. ובראש הרשימה – מערכת החינוך של גבעת שמואל.

מדד מדלן ליישוב הוא ממוצע משוקלל של מדדי בתי הספר שנמצאים באותה עיר, לפי מספר התלמידים בכל בית ספר.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט גבעת שמואל

במקום הראשון עם ציון של 91 מוצבת כאמור גבעת – שמואל ואחריה בעשירייה הראשונה: קריית אונו בציון של 89, גבעתיים עם 89 גם כן , רמת השרון 85 ,רמת גן 81 , רעננה 81 , זיכרון יעקב 80 , הוד השרון 79, שוהם 77, שהציון הכולל שלה צנח ב-10 נקודות לעומת השנה שעברה במקום ה-9. סוגרת את העשירייה הראשונה מודיעין-מכבים-רעות עם ציון מסכם של 77. את העשירייה השנייה פותחות הערים הרצליה ונס ציונה .

בהתייחס להישג המרשים אמר ראש העיר יוסי ברודני: “אני מברך על הנתונים המציבים את גבעת-שמואל בצמרת. תקציב העירייה והמשאבים שאנו מפנים לתחום החינוך משקף הלכה  למעשה את מדיניות העירייה ואני שמח על כך שההשקעה הגדולה נושאת פרי משנה לשנה.”

“גם בשנת הלימודים הנוכחית הוספנו תכניות לימוד ופרויקטים ייחודיים ואנחנו ממשיכים להציב לעצמנו יעדים ומטרות קצרות וארוכות טווח. העובדה שגבעת שמואל מוצבת במקום הראשון, מבין הרבה רשויות שדומות לנו או אפילו ממוקמות גבוה מאיתנו במדד הסוציו-אקונומי מוכיחה כי הישג זה הוא פרי שילוב של ההשקעה האינסופית של סגלי החינוך וההוראה, מערכת חינוך חזקה ואיכותית שממשיכה לשפר ולהשתפר כל העת ואוכלוסייה איכותית שמחנכת למצוינות לימודית, ולא פחות חשוב מכך ערכית.” הוסיף ברודני.

“אני מבקש לומר תודה גדולה ויישר כוח לכל סגלי החינוך בעיר על ההשקעה, האכפתיות והנתינה, לאגף החינוך בעירייה וכמובן לתלמידינו הנפלאים שממשיכים להוות לנו מקור גאווה. אנחנו נמשיך להשקיע בכם את המיטב והמרב. חשוב לציין שנתון זה לא עומד בפני עצמו – גבעת שמואל מוצבת  במקום הראשון בישראל גם בשיעור נשירה”. סיכם ראש העיר.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט גבעת שמואל