Site icon מקומונט גבעת שמואל

דירוג 3 רמקולים לגינה המומלצים ל-2020-2021

יש לכם גינה? לא כל רמקול יכול להתאים לגינה, אז לפני שאתם מוציאים את מערכת סאונד הביתית שלכם החוצה, תחשבו פעמיים. רמקולים לגינה הם הרבה יותר עמידים וחסינים בפני תנאי מזג האוויר. העוצמה שלהם תהיה לרוב גבוהה יותר ורובם יהיו בעלי חיבור בלוטוס. אם אתם מתלבטים איזה רמקול לקנות לגינה, ריכזנו לפניכם את שלושת המובילים.

בית עם גינה. צילום: יח”צ
רמקול מוגן מים 8″ Klark&Helmer Excellence 

חברת Klark&Helmer נחשבת ליצרנית הרמקולים המובחרת והנמכרת ביותר בישראל. החברה כמובן מייצרת את המוצרים שלה לכל העולם. סדרת Excellence הפכה למאוד פופולרית בשל האפשרויות הרבות שניתן למקם את הרמקול. דגם אקסלנס 8 הוא רמקול דקורטיבי הבנוי חומרים איכותיים עם עמידות לשנים ארוכות. הרמקול מגיע במארז פוליפרופילן חזק ואטום בצפיפות גבוהה – UV, נקודת עוגן להצמדת שרשרת אבטחה, גריל אלומיניום למניעת חלודה וחסינות בפני מים IP67.

ההתקנה היא מאוד נוחה, לרמקול זה יש גמישות בכך שניתן לסובב אותו לסיבוב של 175 מעלות. מבחינה טכנית, המוצר עונה על כל הדרישות, טוויטר C-CAM בעל ביצועים גבוהים וטכנולוגיית הגנה חדישה, ABR האחראי על אפקטיביות מלאה של צלילי הבס, תחום תדרים רחב, ומעבר חלק בין תדר. חשוב שלכל רמקול יהיה תגובה מהירה, במיוחד אם הוא עובד על בלוטוס, תגובת התדרים בדגם זה עונה על כל ציפייה.

הרמקול מגיע לפי בחירה באחד משני הצבעים, לבן או שחור. החיסרון היחיד שיכול להיות לדגם זה הוא חוסר איזון במקומות פתוחים וגדולים. אם החצר שלכם קטנה, ה 300 וואט יעשו את העבודה.

המפרט הטכני של  8″ Excellence  

הספק:  300W

נזילות : 89 Db

וופר פאסיבי : 8″

טוויטר פאסיבי : 1″    Silk Dome  tweeter

תחום תדרים : 50HZ-20KHZ

התנגדות: 8 ohm

מידות בס”מ:  גובה- 372  מ”מ  רוחב- 268 מ”מ  עומק-235 מ”מ

משקל : 4.5 ק”ג

צבע: לבן / שחור

אחריות: שנה אחריות

מצורפים בערכה : זרוע קומפקטית קשיחה וערכת ברגים מותאמים .

רמקול לגינה של חברת Pure Acoustics דגם OD-965

זוג רמקולים מוגני מים העובדים על קישור בלוטוס. הרמקולים מתאימים גם לגינה וגם לבית, יש להם אפשרות התקנה לחצר, גינה, פינת האזנה, מסעדות, אולמות אירועים, בתי קפה ועוד. המפרט הטכני מוקפד מאוד כדי לאפשר התקנה חיצונית תוך חשיפה לתנאי אוויר קיצוניים במיוחד. לרמקול יש רשת אלומיניום שאיננה מחלידה, ומארז פלסטיק קשיח במיוחד המאפשרים התקנה ללא כל צורך בניסיון. דגם זה מתאים גם לגינות עם בריכה בשל אישור תקן נגד מים IPX6.

רמקול לבריכה. צילום: מרכז הסאונד

שאגב מגדיר חסינות גם בפני מים וגם בפני אבק או כל כניסה לא רצויה. גרסת הבלוטוס 4.0 מאפשרת חיבור מהיר והזרמת מוזיקה אלחוטית מכל מכשיר שיש לו בלוטוס. עוצמת השמע אמנם עומדת רק על 120 וואט, אבל עם רכישת הרמקולים תקבלו סט כפול ככה שזה 240 וואט, אם תדעו למקם את הרמקולים בצורה נכונה ומאוזנת בגינה, אתם תהנו מאיכות סאונד מעולה, עוצמתית והכי חשוב זמינה. ההתקנה היא מאוד פשוטה, תקבלו מתקן מתכוונן לפי סוג הקיר.

מפרט טכני

אישור תקן – IPX6

גרסת בלוטות – 4.0 חיבור אלחוטי ומהיר לסמארטפונים

עוצמת שמע – 120W x 2

תגובת תדר – 55Hz-20KHz + 3dB

התנגדות – 8 אום

רגישות – 89dB + 3dB

וופר – 6.5” פוליפרופילן עם ממברנה גומי

טוויטר – 1” מיילאר דום

מתח -110/220

מידות המוצר – 190 x 256 x 225 מ”מ

רמקולים מוגני מים Bluetooth של Klark&Helmer SPARK 6

הדגם האיכותי ביותר של חברת Klark&Helmer ביחס לתקציב הוא Spark 6, אפשר לומר שהוא הפתרון האולטימטיבי לגינות, מרפסות, מקומות פתוחים וסגורים כאחד, אין מקום בו הרמקול לא מתאים. הרמקול בנוי במיוחד לתנאי מזג האוויר הישראליים, חסין בפני מים, עמיד בתנאי קור, לחות, חום וכמו כן גם הגריל בחזית המוצר – הוא אשר יבטיח לו אורך חיים ממושך עם סאונד משובח ללא פשרות. הוופר האחראי על צלילי הבס והנמוכים בעל תכונה חדשה Butyl Rubber שיעניקו לבאסים ריכוך וחום וישדרגו אותו. ישנו גריל מתכת להגנה על הדרייברים בצורה אליפטית שתורם להפקת סאונד עשיר וחם. הרמקול הוא בעל 200 וואט, שזה די והותר עבור רמקול לגינה פרטית. אם אתם מחפשים רמקול לאולם אירועים גדול, רמקול אחד לא יספיק לכם. טווח התדרים של המוצר רחב והתנגדות האום בהחלט משרתת את הוופר והטוויטר. דגם זה הוא היקר ביותר מבין השלושה, אבל אתם לא תתחרטו על ההוצאה הזאת.

מפרט טכני

רמקולים : 2 רמקולים ל: חוץ \ פנים

הספק:  200W

נצילות : 91 Db

וופר  פאסיבי : 6.5″

טוויטר פאסיבי : 1″ PEI DOME (עמיד בפני עומס בתחום התדר הגבוה לטווח ארוך מבלי להישחק )

תחום תדרים : 50HZ-20KHZ

התנגדות: 8 ohm

מידות בס”מ: 308*213*191  מ”מ

משקל : 4.5 ק”ג

צבע: לבן / שחור

אחריות: שנה אחריות

מצורפים בערכה : זרוע קומפקטית קשיחה וערכת ברגים מותאמים .

והזוכה הוא…

מי לא אוהב תחרויות? אמנם זאת קלישאה, אבל בתחרות הזאת אין מפסידים יש רק מנצחים… שלושת הדגמים בהחלט מרשימים, משתלמים ואיכותיים. כדי לבחור אחד מהשלושה צריך לקחת בחשבון מה התקציב שלנו, מה גודל הגינה, וכמה אנשים הולכים להיות שם בממוצע. כל אחד משלושת הדגמים ישרת אתכם כראוי, מה שנשאר לכם לעשות זה להגיע לחנות סאונד והגברה מקצועית ומשם איש המקצוע יציע לכם את הבחירה המשתלמת ביותר בהתאם לנתונים שלכם.