Site icon מקומונט גבעת שמואל

דלתות גלילה חשמליות לעסקים ולחניות

(צילום: באדיבות אתר INTERMETAL)

כל עסק חייב לדאוג לפתרונות מיגון איכותיים ומתקדמים, במיוחד כיום כאשר מקרי הגניבות, הוונדליזם והפריצות רק הולכים וגוברים. דלתות גלילה נחשבות לפתרון מיגון מומלץ ויעיל לעסקים, למוסכים ולחניות, והן משרות ביטחון רב ומגנות ביעילות על הרכוש. בעבר ניתן היה למצוא דלתות גלילה מפח עם מנגנון ידני לפתיחה וסגירה, אך כיום נהוג לרכוש דלת נגללת חשמלית הפועלת בצורה מושלמת ומבטיחה פעולה חלקה, שקטה ויעילה לאורך שנים ארוכות.

דלתות למוסכים, לעסקים ולחניות

דלתות גלילה חשמליות הן הפתרון המושלם והיעיל ביותר להגנה ולשמירה על רכוש. ניתן לראותן ברוב המוסכים, במגוון רחב של בתי עסק ומפעלים תעשייתיים, ברשתות השיווק הקמעונאיות וכאמצעי מיגון איכותי ומתקדם לחניות פרטיות. את הדלת מייצרים לפי מידות מדויקות ובהתאמה מלאה לצרכי ודרישות הלקוח. כדאי לדעת כי דלת גלילה מיוצרת לרוב מפנלים אטומים כאשר ניתן לבחור בין פנלים מאלומיניום, פלדת אל חלד או מחומרי גלם איכותיים אחר. לרוב, נהוג לייצר את הפנלים מאלומיניום בגלל עמידות החומר בפני פגעי מזג האוויר, יש לזכור כי דלת הגלילה חשופה ללחות, מים, קרני שמש, אבק והצטברות לכלוך הנישא ברוח.

עמידות גבוהה בפני פריצות ורוחות חזקות

אם ברצונכם להתקין דלת נגללת חשמלית לעסק או לחניה הפרטית של רכבכם חשוב לוודא כי הדלת עומדת בתקנים המחייבים. במקומות רבים בארץ יש רוח חזקה לכן יש להתקין דלת נגללת עמידה במיוחד בהתאם לתקני עומס רוח. בנוסף, תפקידה של הדלת הנגללת הוא להגן על הרכוש לכן חייבים לבחור במוצר חזק ועמיד שיעניק את ההגנה המיטבית בפני פריצות. מאחר ובשנים האחרונות ישנם מקרי ונדליזם רבים חשוב לוודא כי הדלת מיוצרת מפלדה או אלומיניום חזק כדי למנוע נזקים מיותרים הכרוכים בעלויות תיקון גבוהות. ככל שדלת הגלילה עמידה ואיכותית יותר, כך מובטח לכם שקט נפשי וביטחון מלא לרכושכם, בין אם עליכם לסגור את פתח העסק או להגן על רכבכם היקר.

אסתטיקה גבוהה ונוחות התפעול

בבואכם לרכוש דלתות גלילה חשמליות עליכם להתחשב בפרמטרים כמו חוזק, עמידות בפני פגעי מזג האוויר ובמיוחד נגד קורוזיה, מנוע חשמלי חזק ושקט, מנגנון לעצירת חירום, אסתטיקה, עמידות בפני רוח חזקה, בידוד ועוד. חשוב לפנות רק לחברה מקצועית ובעל ציוד חדשני לייצור דלתות נגללות על מנת לקבל פתרון מושלם למיגון העסק, המוסך או החניה של הרכב. בנוסף, חברה מקצועית המייצרת דלתות גלילה תתקין את הדלת במיומנות גבוהה כדי להבטיח נראות מרשימה. חשוב להדגיש כי ניתן לבחור דלתות גלילה חשמליות עם מנגנון פתיחה באמצעות שלט, מתג הפעלה או כרטיס קרבה, בהתאם לבחירת הלקוח.

לקריאה בנושא תריסי גלילה חשמליים היכנסו לכאן