Site icon מקומונט גבעת שמואל

דלתות פנים לחדרי ילדים

חדר הילדים הוא מרחב שהייה ושינה חשוב מאוד עבור הילדים שלכם, כמובן שהם מבלים בו שעות ארוכות ולעתים חדר הילדים בבית הוא גם חדר המשחקים. וככל שישנה התאמה טובה יותר בין צרכי הילדים לבין חדר הילדים עצמו – כך התועלת גבוהה יותר והילדים שלכם ייהנו וישחקו יותר. כמובן שדלתות פנים בכל בית הן פריט חשוב מבחינה שימושית ועיצובית, ובהקשר של חדרי ילדים תוכלו לשלב דלתות פנים מעוצבות וקסומות, בטיחותיות וגם כאלו אשר מנטרלות רעשים בין חדר הילדים לבין יתר חללי הבית.

צבע ומרקם

הנטייה לרוב היא לשלב בחדרי הילדים דלתות פנים בהירות וחלקות אשר משתלבות בצורה חלקה עם צבע הקירות ויתר חללי הבית. ההמלצה עבור חדרי ילדים היא לשלב דלתות פנים בהירות אך לא בהכרח בצבע לבן. אם תשלבו למשל שמנת, כחול בהיר או אפור בהיר תוכלו לשפר את המראה עם התאמה של צבע ניטרלי לכל מגדר וגיל. בחירה בצבע כהה ודומיננטי מדי עשויה שלא להתאים בשנים הבאות אלא רק באופן זמני, ולכן זו אופציה פחות מומלצת.

בידוד רעשים

מאוד חשוב לשים לב להיבט של אטימות ובידוד רעשים. מחדר הילדים באופן טבעי חודרים רעשים ליתר חללי הבית, אך אם תשלבו דלתות פנים אשר מבודדות רעשים תהנו מרמה מופחתת של רעשים עד כדי נטרול מלא שלהם – כתלות באיכות החומר ורמת הבידוד של הדלת.

יחצ

מנגנון בטיחות

ניתן להזמין כיום דלתות פנים עם מנגנון בטיחות כמו גם מניעת טריקה של הדלתות. המנגנון הזה מאפשר מניעה טריקה של הדלת, בכדי למנוע את האפשרות של טריקה על הגפיים מבלי משים לב. וחשוב שתדעו שניתן גם לשלב עבור מטבחים דלתות בעלות מגנו טריקה שקט. ב

מטבחים תוכלו גם לשלב אזור לילדים עם מידות המותאמות לגובהם של הילדים וכיסאות מיוחדים גם כן, עם קשת רחבה של אפשרויות עיצוביות וסגנונות, ותוכלו גם לשלב כיסא תינוקות.