Site icon מקומונט גבעת שמואל

דלתות פנים עם מנגנון נעילה

השיקול בבחירת דלת שמגיעה עם מנגנון לעומת דלת שלא הוא שיקול שמבוסס על הצורך הקיים. דלתות פנים שהן חלק ממרפסת כביסה למשל או מיציאה לחצר אחורית הן דלות בהן קיים צורך ברור בנעילה. לעומת זאת בדלתות פנימיות בבית לא תמיד מנגנון נעילה הוא חיוני, ויש מקרים בהם הוא אפילו עלול להזיק. כך, בחדרי ילדים למשל מומלץ שלא להתקין דלתות פנים עם מנגנון נעילה משום שהילדים יכולים בטעות לטרוק או לנעול את הדלת כשהם לבד בחדר, וללא היכולת לשחרר את הנעילה.

עבור דלתות פנים במטבחים לא בהכרח נדרש מנגנון נעילה – אלא לפי הצרכים שלכם. דלת פנים שחוצצת בין המטבח לבין מרפסת השירות למשל יכולת לשרת אתכן נאמנה גם ללא מנגנון נעילה, אולם יש מי שיעדיפו מנגנון נעילה גם עבור דלתות של מטבחים משום שמרפסת השירות יכולה להיות ממוקמת בקצר הבית בסמוך לחצר, או בכניסה האחורית למשל.

מנגנוני הנעילה הנפוצים

אז אם כבר מדבים על מטבחים ודלתות פנים בואו נדבר על מגנטיות – מנגנון נעילה מבוסס פעולת המגנט הוא פופולרי יותר בדירות החדשות והוא מספק את האפשרות לטרוק את הדלת מבלי שנשמע רעשים. היתרון לעומת הנעילה המסורתית הוא בכך שניתן להבטיח נעילה של דלת מבלי לנעול אותה.

מסורתי – הנעילה המסורתית עם לשונית היא נעילה שכן יוצרת רעש תוך כדי פעולת הנעילה והיא פחות ופחות נפוצה בבנייה כיום אלא יותר בדירות ישנות או בדירות יד שנייה.

יש מנגנוני נעילה נפוצים אולם אלו הם השניים העיקריים. יש גם דלתות פנים שמכילות יותר ממנעול אחד כדי להעלות את רמת ההגנה, והדבר נפוץ יותר כאשר מדובר על דלתות פנים שהן לחצר או לחלקים חיצוניים בבתים פרטיים, או כאשר יש ילדים קטנים.

תוכלו למצוא מגוון של דלתות פנים עם אפשרויות נעילה שונות, תוך שמירה על העיצוב ועל רמת הגימור.

דלתות פנים עבור מטבחים מגיעות במגוון של סגנונות ועיצובים ותוכלו לבחור דלת פנים שקטה עם מנעול או בלי שתתאים לסגנון העיצובי הנוכחי שבמטבח שלכם.