Site icon מקומונט גבעת שמואל

דרכון פורטוגלי ואזרחות פורטוגלית – הדרך המהירה והבטוחה לדרכון הזר

בשנת 2015 החליט הפרלמנט הפורטוגלי לתקן את חוק האזרחות ולאפשר לצאצאי המגורשים מספרד ופורטוגל להוציא אזרחות מהמדינה. המחוקק הפורטוגלי החליט לתקן את העוול שנגרם למגורשים מספרד ופורטוגל, כדי לממש את הזכאות לדרכון הפורטוגלי יש להגיש בקשה מסודרת ומאורגנת עם מסמכים שונים לראשי הקהילה היהודית בפורטוגל, ולאחר אישור מהקהילה היהודית המשך הטיפול בתיק הוא על יד משרד הפנים הפורטוגלי.

מי זכאי לאזרחות ולדרכון פורטוגלי?

הפרלמנט הפורטוגלי קבע מהם תנאי הסף לקבלת האזרחות הפורטוגלית, הקריטריונים שנקבעו הם:

פורטו.תמונה באדיבות:pixabay

מהם היתרונות של האזרחות הפורטוגלית – דרכון פורטוגלי זכויות

לאחר קבלת אזרחות פורטוגלית ניתן להוציא דרכון בשגרירות פורטוגל, זהו דרכון אירופאי לכל דבר ועניין מאחר והמדינה שייכת לאיחוד האירופי. קבלת האזרחות הפורטוגלית מבטיחה לכם יתרונות חשובים רבים ומגוונים כגון:

דרכון פורטוגלי – המלצות

ישראלים רבים יכולים לממש את זכאותם ולקבל אזרחות פורטוגלית, עם זאת זהו תהליך יחסית מורכב וממושך, יש להתאזר בסבלנות ומומלץ להיעזר בחברה מקצועית ומנוסה בתחום זה, כדוגמת חברת קמפוס פאס, כדי להימנע מעיכובים מיותרים ומדחיית הבקשה בגלל מסמכים חסרים, כשלים טכניים וצורניים בהגשת המסכים, תרגום לא מדויק וכדומה.

אמנם, אפשר להגיש את הבקשה לאזרחות הפורטוגלית לבד, בעיקר כדי לנסות לחסוך עלויות, אך ישראלים רבים שניסו לעשות זאת קיבלו דחיות לבקשות שלהם או נדרשו לספק עוד ועוד מסמכים עד שהם התייאשו. לכן, הדרך היעילה והבטוחה לקבלת דרכון פורטוגלי היא בעזרת הצוות המנוסה של חברת קמפוס פאס. החברה רכשה ידע וניסיון רב בהליכי הצאת דרכון ספרדי ופורטוגלי, ברשותה רשת קשרים ענפה עם גורמים בכירים במשרד הפנים ורשויות ההגירה של פורטוגל, שיתופי פעולה עם עורכי דין המתמחים בתיקי אזרחות וקשר עם ראשי הקהילה היהודית בפורטוגל וארגונים יהודיים בכל העולם.

חברת קמפוס פאס היא החברה המובילה בישראל להוצאת אזרחות פורטוגלית, לפרטים נוספים ולייעוץ מקצועי צרו עמנו קשר עוד היום.