Site icon מקומונט גבעת שמואל

“האחים אסנר” פתחו את אירועי חודש האזרח הוותיק בגבעת שמואל

מאות תושבים בני הגיל השלישי ואזרחים וותיקים גדשו השבוע את אולם האירועים והתרבות של גבעת שמואל לרגל מופע הפתיחה של “חודש האזרח הוותיק” בעיר.

התושבים הרבים שהגיעו ביום שני האחרון לאולם התרבות של מתנ”ס גבעת שמואל זכו להופעה מרגשת של “האחים אסנר” שלרגל המופע המיוחד אירחו את דורית ראובני וחנן מזור.

יחד עם האחים אסנר נהנו האזרחים הוותיקים בגבעה מבוקר שכולו שירים מבית אבא, שירי ירושלים ומיטב הזמר העברי. מופע זה, שהתקיים באולם התרבות, פתח את אירועי חודש האזרח הוותיק בגבעת שמואל.

“האחים אסנר” בהופעה. (ארכיון) צילום: יחצ מתנ”ס גב”ש

יצוין, כי בגבעת שמואל מתגוררים כ-700 אזרחים ותיקים הנהנים מקשת פעילויות שונות ומגוונות במסגרת המועדונים לוותיקים, פרויקט 55+, ניצולי שואה וכו’. בזכות פעילויות הפנאי הרבות שיוזמת העירייה בשיתוף המתנ”ס העירוני קצב החיים של האזרחים הוותיקים תושבי הגבעה לא שונה בהרבה משל הצעירים. הם מטיילים, סורגים, משחקים ברידג’, לומדים קולנוע, אנגלית, מחשבים, משתתפים בהרצאות איכותיות, מייצרים קבוצות להליכה נורדית, שחקנים בליגת הפטאנק, רוקדים, מתעמלים והרשימה עוד ממשיכה..

את האירוע החגיגי השבוע פתחו מנהלת המתנ”ס שירלי אחיטוב ומנהלת מחלקת האגף לשירותים חברתיים בעירייה אתי סומך שברכו את המשתתפים.

בהמשך החודש המוקדש לאזרחיה הוותיקים של הגבעה מצפה להם גם יום ספורט ואורח חיים בריא, בוקר של כיף בחמי געש וכן מגוון רחב מאוד ועשיר של הרצאות מגוונות.