Site icon מקומונט גבעת שמואל

האירוע שבו תמיד קורה משהו מעניין

קרדיט Canva

בכל אירוע מתקיימת בימינו הפעלה מסוימת, זאת למטרת דינמיקה מסוימת שבה האורחים משתלבים, וזוהי הליבה של האירוע, מה שמניע אותו ואת האווירה. זה משותף לכל סוגי האירועים כיום כך שזה יכול להיות אירוע חברה או שמחה פרטית או משפחתית. באירועים כאלה מצופה מכולם להשתתף ולגלות התלהבות גם כאשר מדובר באורחים מקהלים שונים, שלא תמיד מובן מאליו שישתתפו בהפעלות. עורכי אירועים כאלה שמסתמכים על עצמם או על המנחים שיידעו תמיד להפעיל את האורחים ולהקים אותם על הרגליים כדי לרקוד או להשתתף בהפעלה פיזית כלשהי, אפילו משחקים שמחים, חוששים בדרך כלל מהתגובה של הקהל ולא תמיד בטוחים שיגיב נכון וישתף פעולה. על זה בדיוק מבוססות אטרקציות לאירועי חברה שעובדות נכון משום שהן מערבות את המפעילים עצמם בתוך הקהל ומדרבנים אותו לפעולה תוך כדי השתתפות בכך. זה קורה בעיקר בריקודים השונים שמניעים את האדרנלין וקורה לא פעם שדווקא שם זה נתקע. חברת SugarDance מתמחה בהפעלות כאלה על ידי רקדנים מקצועיים שבאים לשמוח עם הקהל ולשלהב אותו לפעולה.

גם לכם מגיע לרקוד היטב

המבוכה מפני ריקוד החתונה הראשון יכולה להקפיא כל זוג שצריך לרקוד לעיני כולם ולשבש דווקא את הרגע הכי מקסים בחתונה. לכן, אין פלא שרבים פונים לקבל שיעור ריקוד זוגי פרטי לפני האירוע על מנת לדעת כל צעד על בוריו ולרקוד היטב בחתונה. המפתיע הוא שגם אנשים שלא מחשיבים את עצמם לרקדנים טובים כלל מצליחים לרכוש ביטחון עצמי מספיק כדי לנוע ולשחרר את הגוף בחתונה, ויחד עם האדרנלין הטבעי שזורם מרוב התרגשות באירוע, אפשר לרקוד היטב גם בריקוד הזוגי הראשון שלכם בחתונה. בשיעורים כאלה לומדים לפרק כל ריקוד לצעדים ולתנועות גוף ולומדים גם לתאם ביניהם, כך שכל ריקוד הופך לפשוט ומובן יותר. ברוב המקרים, מרגע שהקהל קולט את היופי שבריקוד המתואם והמאורגן, הוא מצטרף מעצמו להפעלה כזאת.

החשיבות של הפעלה נכונה

בכל אירוע הפעלה נכונה של הקהל יכולה לחולל פלאים באירוע רדום שלא זורם והריקוד הזוגי הראשון הוא בוודאי הזדמנות נפלאה להוכיח לקהל שכל אחד יכול לרקוד. זה קורה גם בזכות המוזיקה הטובה שמנוגנת אבל בעיקר בזכות אנשים שמתפזרים בין החוגגים ומעודדים אותם להשתחרר ולהשתלב בריקודים. חלק מהריקודים מאורגנים והופכים את הקהל לשורות של רוקדים מתואמים וזה נראה מקסים מהצד, ובוודאי מזמין עוד אורחים לרקוד אתם וזאת בדיוק המטרה. כך עובדת גם חברת SugarDance שמפעילה את הקהל בעזרת הרקדנים שלה בכל אירוע כזה. שאלות נוספות? דברו איתנו 0523249081