Site icon מקומונט גבעת שמואל

האם אנו חוזים במפץ פוליטי בגבעה?

רונית לב. צילום מתוך פייסבוק

בתחילת השבוע פורסמו תוצאות שאלון הבחירות של גבעת שמואל, בהן השיג ראש העיר המכהן יוסי ברודני את מירב הקולות, אך מתגובות הקוראים בעמודי הפייסבוק וברחוב, נראה שדווקא רונית לב יכולה לראות את עצמה כמנצחת הגדולה. ונראה שיש לכך השלכות…

לפני 3 שבועות בלבד פרסמנו באופן בלעדי כי אל”מ במיל’ רונית לב שוקלת להתמודד על ראשות העיר גבעת שמואל ומה שאז נראה היה כמו צעד מפתיע במיוחד אך לא כזה שצפוי לאיים על בחירתו המחודשת, בשלישית, של ראש העיר הנוכחי יוסי ברודני, נראה היום, לאחר פרסום תוצאות שאלון הבחירות האינטרנטי כמהלך משמעותי ביותר.

נזכיר, שבשאלון שהתפרסם, זכתה לב להגיע למקום השלישי בלבד, אחרי יוסי ברודני (48%) ו-גל לנצ’נר (31%) ועם 21% תמיכה. אך עם פרסום התוצאות קשה היה שלא לחוש ב”רוח העם”.

רונית לב. צילום מתוך פייסבוק

עמודי הפייסבוק של מקומונט גבעת שמואל וקבוצת הווטסאפ השונות דיברו רובם ככולם על המתמודדת, שבלי שום תפקיד וללא שהכריזה כלל על מועמדותה ובוודאי ללא קמפיין שידחוף אותה קדימה – הצליחה להגיע להישג הייחודי.

>>רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט גבעת שמואל

נראה שתחושות אלו לא נשארו באוויר וממידע שהגיע למקומונט גבעת שמואל עולה כי מתנהלים מגעים מתקדמים לשיתוף פעולה של מספר פעילים מרכזיים במפלגת הבית היהודי בגבעת שמואל וכן של דמויות מרכזיות בגבעה עם רונית לב לצורך התמודדות משותפת בבחירות הקרובות.

בהקשר לכך נזכיר כי רק בשבוע שעבר הודיעה חברת מועצת העיר, עו״ד מיכל וולדיגר, לחברי סניף הבית היהודי כי בעקבות מחלוקות פנימיות בסניף אשר הרחיקו אותה ממוקדי ההשפעה וקבלת ההחלטות בסניף, היא לא תתמודד ברשימת הסיעה המתהווה לקראת הבחירות הקרובות. בשלב זה, לאור המגעים הפוליטיים עליהם אנו מדווחים ובהמשך לרוח הגבית החזקה לה זוכה המתמודדת-הלא-רשמית לב, ניתן רק לתהות – האם אנו חוזים ב”מפץ הגדול” של הפוליטיקה המקומית בגבעת שמואל? ימים יגידו