Site icon מקומונט גבעת שמואל

האם אפשר לטפל בנשירת שיער בצורה טבעית?

קמת יום אחד בבוקר הסתכלת לעבר הכרית וראית כמות לא הגיונית של שיערות, החלטת לנער מעט את הכרית לקום מהמיטה ולהמשיך לתכנן את יומך כאילו כלום לא קרה. נשירת שיער היא נחשבת לבעיה נפוצה בקרב גברים ונשים רבים ויש לה סיבות רבות – גנטיקה, מחסור בויטמינים ולעיתים אף בעיות רפואיות שונות.

בתי המרקחת מוצפים בפתרונות תרופתיים לנשירת שיער, אך לפני שאתם מתחילים לקחת טיפול תרופתי – ישנם מספר שיטות טבעיות שיכולות לעזור לכם להקל על המצב.

הכל מתחיל בתזונה נכונה

 

חלק בלתי נפרד מנשירת שיער היא תזונה לוקה, אחת הדרכים לטפל בנשירת שיער בצורה טבעית היא דרך הקפדה על תזונה נכונה אשר מכילה מינרלים, ויטמינים ואת כל אבות המזון.

על מנת להבין מעט על החשיבות של ויטמינים החלטנו לפשט לכם במה כל אחד מן הויטמינים יכולים לעזור לכם:

ויטמין B – ויטמין זה לוקח חלק לא קטן בהתאוששות השורשים של השיער שלנו, מחזק את השורשים ולוקח חלק באספקת החמצן לעור הקרקפת. ניתן למצוא אותו בבשר, ביצים, דגים וקטניות.

ויטמין C – הויטמין שכולנו מכירים עוד מתקופת השפעות, תפקידו של ויטמין זה לחזק את מערכת החיסון. בין היתר ויטמין זה לוקח חלק בייצור קולגן אשר אחראי על גמישות השיער. ניתן למצוא אותו בעגבניות, כרוב ושלל פירות הדר.

כמו כן ויטמינים נוספים לוקחים חלק, לדוגמת ויטמין A, D וE. המסקנה הסופית – לבנות תפריט תזונה נכונה ולבדוק מה אנחנו מכניסים לפה. זה יעשה טוב לא רק לשיער שלכם, אנחנו מבטיחים. טיפול טבעי בנשירת שיער מתחילה בתזונה נכונה!

שמן חוחובה

 

תרופת סבתא נוספת היא שמן חוחובה. למעשה, שמן זה הוא פתרון נהדר להחדרת לחות לזקיקי השיער בקרקפת. החומרים המצוים בשמן חוחובה עוזרים להפוך את השיער לבריא, חזק ומלא ברק. כמו כן, השמן תורם גם לתאי שיער להתרבות.

ההמלצה שלנו היא לעסות את השמן על הראש למשך 15-20 דקות ולאחר מכן לשטוף. אגב, הוא נשטף ממש בקלות לכל התוהים.

עיסוי זה שם המשחק

 

לא רק הגוף התפוס אוהב עיסוים, גם הקרקפת שלנו תשמח לקחת חלק. למעשה דרך עיסוי קרקפת ניתן למנוע נשירת שיער, את העיסוי ניתן לבצע יחד עם שמנים ומסכות ייעודיות. העיסוי מגרה את הקרקפת ובכך תורם לצמיחת שיער ואף מונע נשירת שיער.

תמונה: canva

זה הזמן להיות מעט אופטימי

 

השיער שלכם נושר? אתם לא לבד. אנו מזמינים אתכם להצטרף למגזין אופטימי – מגזין אשר חרט על דגלו לקדם את המודעות והידע בתחום נשירת השיער.

מגזין אופטימי מאמין שלכל אחד מגיע הזדמנות לקבל טיפול הולם בתחום השתלת השיער ונשירת שיער. במגזין תוכלו למצוא בחינם טיפים, המלצות ודרכים להתמודד עם התופעה.

מזמינים אתכם להיכנס למגזין עוד היום!