Site icon מקומונט גבעת שמואל

האם יש הבדל בין המדרסים?

למי שאינו מבין בעולם המדרסים הם נראים לו אותו דבר , מדרסים לנעליים דומים זה לזה בצורתם ובגודלם כולם נמצאים בנעליים שלנו. אז מה בעצם צריך לדעת? 

כמובן שההנחה כי אין הבדל משמעותי בין מדרסים שונים אינה נכונה . אנחנו פה כדי לפתוח לכם חרך לעולם הרחב של המדרסים ולספק לכם הצצה קלה שאולי לא תהפוך אתכם למומחים להתאמת מדרסים אבל כן תרחיב את הידע הכללי שלכם על הבדלים בין מדרס לרעהו.

מדרסים שאינם מותאמים אישית

מדרסים נמצאים בעצם בכל נעל. אנחנו מתכוונים לנעל ממוצעת שתרכשו בכל מקום. בתוך כל נעל קיים מדרס גנרי אתו המפעל הסיני שיצר את סטוק הנעליים הכניס בכל זוג נעליים. אם אתם מרגישים מעולה ולא חווים כאבים ואי נוחות או תחושת עייפות וכבדות ברגל תמשיכו מן הסתם להשתמש במדרסים אלו עד שתפרדו לשלום מהנעל שתתבלה עם הזמן. 

מדרסים מותאמים אישית

מתי שמים לב שיש לנו אצבע? כאש היא כואבת…  במידה ותחושו בכאבים, תחושת חוסר נוחות בעמידה ממושכת, או עייפות של כף הרגל המקשה על התפקוד כדאי שתבחנו אפשרות להחליף את המדרס הרנדומלי שהוכנס לנעל שלכם במפעל בסין למדרס מותאם אישית לכף הרגל שלכם. פה המקום לערב אנשי מקצוע שיאבחנו את המבנה הייחודי של כף הרגל שלכם, את הרגלי הפעילות הפיזית שלכם, לדוגמא מדרסים לחיילים שנמצאים בתקופת השירות בפעילות פיזית מאומצת או נאלצים לעמוד שעות ארוכות על הרגליים בתפקידים שונים בצבא המומחים יתאימו להם מדרסים מותאמים אישית העשויים מחומרים איכותיים וייעודיים לצרכים שלהם אשר יעניקו תמיכה לכף הרגל, נוחות ובלימת זעזועים ויאפשרו את איכות החיים שלהם.

מדרסים לילדים

חשוב לציין כי כאשר מדובר בבעיות אורטופדיות כגון פלטפוס אצל ילדים חשיבות התאמת מדרס מותאם אישית היא לא רק לתמיכה ביום יום אלא גם להתפתחות תקינה של הרגל. בילדות עצמות הרגל עדיין ניתנות לשינוי , ומדרסים לילדים מותאמים לא רק יקלו על כאבים ויעניקו תמיכה בהווה אלא גם יגרמו לכך שהרגל תתפתח באופן תקין כדי שהילד יגדל למבוגר עם רגל בעלת מבנה תקין . ולעומת זאת כאשר הבעיה אינה מטופלת בזמן הנטיה של הרגל מתקבעת והעיוות המבני בכף הרגל ילווה את הילד בעתידו כמבוגר.