Site icon מקומונט גבעת שמואל

האם שארם מתאימה לטיול משפחתי?

שארם א-שייח’, יעד תיירותי פופולרי בחצי האי סיני של מצרים, ידוע בחופים היפים, במים הצלולים ובחיים הימיים התוססים שלו. עם השנים הוא הפך ליותר ויותר ידידותי למשפחות, ומציע מגוון פעילויות ואטרקציות המתאימות לילדים. להלן פירוט של מה שארם א-שייח’ מציעה למשפחות:

צילום: Image by Sally Wilson from Pixabay

היתרונות של טיול משפחתי לשארם א-שייח:

חופים: החופים החוליים מושלמים לילדים לשחק ולשחות. אתרי נופש רבים מציעים חופים פרטיים עם מדרונות עדינים אל הים, מה שהופך אותו לבטוח לילדים.

פעילויות מים: המים הצלולים הם אידיאליים לשנורקלינג ולגילוי חיים ימיים תוססים. חלק מהמפעילים מציעים סיורים בסירה עם קרקעית זכוכית, שיכולים להיות מרגשים עבור ילדים.

אתרי נופש: אתרי נופש רבים בשארם אשייח מותאמים למשפחות, ומציעים מועדוני ילדים, בריכות לילדים ותוכניות בידור המותאמות לאורחים הצעירים יותר.

טיולים: ישנם טיולים שונים ידידותיים למשפחות זמינים, כגון ספארי מדבר על גמלים או טרקטורונים, ביקורים בפארק הלאומי ראס מוחמד וטיולים למנזר סנט קתרין. מגוון טרקים בסיני יכולים להיות נוחים גם עם ילדים.

אוכל: רוב אתרי הנופש והמסעדות הרבות מציעים תפריטים ידידותיים לילדים, והמגוון המגוון של המטבחים מבטיח שיש משהו אפילו לאוכלים הבררנים ביותר.

קניות ובידור: כיכר SOHO ומפרץ נעמה הם מקומות פופולריים עם חנויות, בידור ואפשרויות לסעודה. לעתים קרובות יש להם הופעות חיות, מגרשי החלקה על הקרח ומסלולי באולינג.

בטיחות: לשארם א-שייח’, בהיותה מוקד תיירותי מרכזי, יש נוכחות ביטחונית משמעותית, מה שהופך אותה לאחד האזורים הבטוחים יותר בחצי האי סיני.

חסרונות של טיול משפחתי לשארם א-שייח:

חום: האקלים המדברי אומר שהוא יכול להחריך, במיוחד בחודשי הקיץ. זה חיוני להבטיח שילדים יהיו מוגנים מהשמש ויישארו לחות.

רוכלי רחוב: באזורים תיירותיים מסוימים, רוכלי רחוב יכולים להיות מתמידים, מה שעשוי להיות מכריע עבור משפחות.

אמצעי זהירות בריאותיים: כמו ביעדים רבים, חיוני להיות זהיר בשתיית מי ברז. היצמד לבקבוקי מים וודא שהמזון מבושל היטב כדי למנוע קלקולי קיבה פוטנציאליים.

טיפים לטיול משפחתי לשארם א-שייח:

בחר את אתר הנופש המתאים: חקור ובחר אתר נופש המתאים למשפחות, וודא שיש להם את השירותים והפעילויות הדרושים לילדים.

תכננו פעילויות: אמנם אין להכחיש את הפיתוי של החוף, אבל שקול לתכנן כמה טיולים או פעילויות כדי להשאיר את הילדים מעורבים ומבדרים.

אמצעי בטיחות: השגיח תמיד על ילדים, במיוחד במים. גם אם יש מצילים, חיוני לפקוח עין פקוחה.

ביטוח נסיעות: ודא שיש לך ביטוח נסיעות מקיף המכסה כל צרכים רפואיים פוטנציאליים או מצבי חירום.

מנהגים מקומיים: בעוד שארם א-שייח’ ידידותית לתיירים, היא עדיין במדינה המוסלמית ברובה. מומלץ לתדרך ילדים גדולים יותר על מנהגים מקומיים והתנהגות נאותה, במיוחד מחוץ לאזורי הנופש.

לסיכום, שארם א-שייח’ יכולה להיות יעד פנטסטי למשפחות, המציע שילוב של רגיעה והרפתקאות. עם אמצעי הזהירות והתכנון הנכונים, טיול לגן עדן זה בים סוף יכול להיות חוויה בלתי נשכחת עבור ילדים ומבוגרים כאחד.