Site icon מקומונט גבעת שמואל

האנשים שעובדים בשבילכם כשאתם בבית: הכירו את אורית ליבוביץ דוורת בגבעת שמואל

גם בתקופה הנוכחית, בה רבים מתושבי גבעת שמואל מצויים בבתים, עדיין ישנם נותני שירות שעושים עבודת קודש, על מנת לספק שירות אמין ורציף לתושבי העיר. אחת מהן היא אורית ליבוביץ. “אנחנו זוכים ולתודות רבות של לקוחות. זה מחמם את הלב”.

אורית ליבוביץ היא עובדת חברת דואר ישראל מזה 23 שנה, ומחלקת דואר בגבעת שמואל. בשיחה איתה הנערכת בין מסירת דואראחת לשניה היא מספרת לנו כיצד היא רואה את התפקיד שלה והאחריות שניתנה לה, דווקא בימים אלו.

“מקפידה על כללי הזהירות והמגע”. אורית ליבוביץ.

“מאז ומעולם יש לדוורים קשר טוב וישיר עם הקהילה ואין אחד שלא מכיר את הדוורים בעיר. בתקופה הנוכחית יש לזה משמעות יתרה מאחר ואנשים מבוגרים לא יוצאים מהבית ואנו האנשים היחידים לעיתים שהם נמצאים איתם בקשר. זה מאוד רלוונטי לקשישים ולאנשים חולים או כאלה שנמצאים כעת בבידוד ואנו מביאים להם את דברי הדואר מעבר לדלת ודורשים בשלומם. זה חשוב מאוד לאנשים שלא נפגשים כעת עם בני משפחתם וכך אפשר לוודא שהכל בסדר עם מישהו בצד השני של הדלת” מספרת אורית.

בימים אלו חלוקת הדואר נעשית תוך הקפדה מלאה על חבישת מסיכה וכפפות, לשמירה הן על הדוורים והן על מקבלי החבילות והמכתבים. “אנחנו עובדים כעת במשנה זהירות ומוסרים דברי דואר רשום וחבילות לנמענים עד בתיהם אך לא ישירות לידיהם. אנו מקישים על הדלת וממתינים שהנמען ישיב ואז מודיעים לו שיש עבורו דבר דואר שאנו משאירים בפתח ביתו ומצלמים את דבר הדואר שהנחנו  כאסמכתא למסירה. אנו זוכים להערכה רבה ולתודות רבות של לקוחות ששמחים על כך שהם ממשיכים לקבל את דברי הדואר שלהם. זה מחמם את הלב”.