Site icon מקומונט גבעת שמואל

הבחירות בפ”ת מעלות הילוך: דוברת חדשה למטה הבחירות של רמי גרינברג

עוה”ד נילי טבצ’ניק, המתמחה בדיני נזיקין, עבודה ותעבורה, ותושבת כפר גנים ג’, גויסה לשמש כראש מערך הדוברות במטה של רמי גרינברג לאור ניסיונה המקצועי גם כדוברת ויועצת תקשורת של מפלגה בכנסת, חברות וארגונים גדולים במשק

נילי טבצ’ניק. צילום: זאב שטרן

עוד קצת פחות מארבעה חודשים לבחירות המקומיות ובעיר השכנה, פתח תקווה, נראה שהמאבקים בין המתמודדים השונים תופסים תאוצה, מה שמחייב גם את המועמדים עצמם לעלות מדרגה בניהול הקמפיין שלהם. רמי גרינברג, מי שהיה מועמד לראשות העיר גם בבחירות ב-2013 והפסיד, החליט הפעם להקיף את עצמו ולשלב במטהו אנשי מקצוע נוספים ובהם גם הדוברת חדשה, נילי טבצ’ניק, דמות מוכרת בתחומי הפרסום והדוברות אשר צפויה לסייע לו בהעברת המסרים וחידוד האסטרטגיה שלו לקראת אוקטובר הקרוב.

“היכרותי רבת השנים את רמי גרינברג כאיש משכיל וברוך כישרונות, איש של חזון לצד עשיה וטיפוח המצוינות, הביאה אותי למסקנה כי רמי גרינברג הוא המועמד המוביל לראשות העיר. תם העידן שבו אנחנו מסתפקים בעשיה בינונית, וכולנו דורשים מעצמנו ומספקי השירות את המקסימום. הגיעה השעה שכולנו צריכים להירתם למען בחירתו של רמי גרינברג לראשות העיר פ”ת כדי להביא עתיד מצוין לעירנו ולילדנו”, אמרה עוה”ד נילי טבצ’ניק.