Site icon מקומונט גבעת שמואל

הבחירות קרובות מתמיד

תקופת הקורונה תפסה את כולנו לא מוכנים ופגעה בשגרת החיים של כל אחד ואחד, אך נראה שיותר מכל היא פגעה דווקא ברווקים ומחפשי הזוגיות שנאלצים כבר כמעט שנה למעט בפגשים חברתיים, להיזהר מלפגוש אנשים חדשים “מחוץ לקפסולה”, ואף מתקשים בדבר שפעם היה פשוט הרבה – לצאת לדייטים בבתי קפה או אירועים, שהיום סגורים וכמעט ואינם פעילים.

בפער שנוצר החליטו להיכנס גם ראשי פורום פו”פ בגבעת שמואל, עדי גרוס ושמוליק מאירוביץ שבחודשים האחרונים הקפידו לנסות ולייצר אירועים ומפגשים, גם אם חלקם עברו לזום, כיאה לתקופה, ולנסות ולהמשיך לגבש קהילת פנויים ופנויות, בני כל הגילאים, ולאפשר להם מקום מפגש והיכרות מחד, ותמיכה רגשית וסיוע בעצה מאידך.

השבוע יערוך הפורום מפגש זום עם הד”ר עודד קרבצ’יק, מומחה לפסיכולוגיה ומאמן מנטלי למפגש שיעסוק בנושא התמודדויות ובחירות בצל אי ודאות.

“אי ודאות הוא החלק הכי ודאי בחיים שלנו,” אומר ד”ר קרבצ’יק, “כיצד נוכל להתמודד ולבחור נכון או לבחו בכלל בעולם לא ודאי?” במפגש ינסה ד”ר קרבצ’יק להעניק למשתתפים רעיונות וכלים אופרטיביים לחשיבה בנושא ואף יתרגל איתם פעולות אותן ניתן לבצע על מנת להגיע להחלטות מושכלות.

המטרה – עוד השנה. צילום: יונתן בורבה/unsplash

את המפגש כאמור מארח פורום פנויים-פנויות גבעת שמואל שבראשו עומדים חבר מועצת העיר עדי גרוס ויו”ר הפורום שמוליק מאירוביץ, שאף יישא דברים אל המשתתפים מנסיונו וחוויותיו האישיות.

“הקורונה פגעה בכולם. בבריאות, בפרנסה, בחיי החברה. אבל ברווקים היא פגעה במקום אולי הכי כואב – בלב. הקושי ביצירת קשרים זוגיים וחברתיים בתקופת הקורונה הוא אחר מזה איתו אנחנו מתמודדים בשגרה ומהמקום הזה החלטנו לקיים את סדרת המפגשים, בהם גם זה של ד”ר עודד קרבצ’יק, על מנת להעניק לרווקות והרווקים את הכלים להתגבר על הקושי ולמנף אותו להצלחה גם בתחום הזוגי” הסביר מאירוביץ.

ואילו עדי גרוס הוסיף: “השנה האחרונה היתה קשה לכולנו, אבל אני רואה את החברים שלי הרווקים וליבי איתם. בעוד יש מי שגם בקורונה זוכה להיתגר בביתו עם משפחתו וילדיו, יש מי שנאלצים דווקא למעט את המפגשים החברתיים שלי בתקופה שהם דווקא הכי צריכים את זה. מחובתנו לעשות הכל, אבל הכל, על מנת לתמוך ולעמוד לצידם – ולעזור ככל יכולתינו למי שרוצה בכך על מנת שיצליח למצואר זוגיות מוצלחת”.

 

המפגש ייערך ביום שלישי הקרוב, 1.12.20, בשעה 20:30 והוא פתוח לציבור הרחב ללא עלות וללא צורך בהרשמה מראש.
להשתתפות במפגש: https://us02web.zoom.us/j/83920725699?pwd=QlQ1MktsdjVRNWJFUWFJWjE2ZHBRdz09