Site icon מקומונט גבעת שמואל

“הגיבורים של גל האומיקרון – צוותי החינוך בבתי הספר וגני הילדים”

הבוקר מפרסם עיתון ישראל היום ראיון עם ארבעה מנהלי בתי ספר שמספרים: “כך הופקרנו מול האומיקרון”. בגבעת שמואל לעומת זאת יזם אגף החינוך מחווה מיוחדת והוקרה לצוותי החינוך וההוראה על עבודתם המסורה בתקופה מאתגרת זו של הקורונה.

בכתבה שמפרסם הבוקר (ב’), כתב החינוך של “ישראל היום”, נועם (דבול) דביר, האנשים שמחזיקים את מערכת החינוך פתוחה בכל מחיר יוצאים נגד משרד החינוך. ארבעה מנהלי בתי ספר – אמיר פוני, מנהל בי”ס יד לבנים בפתח תקווה, דליה פרץ, מנהלת בית הספר מיתר, ספוואת טאהא הוא מנהל בית הספר אל זהרא בכפר קאסם ואורנה שלי, מנהלת בית הספר ידלין בראשון לציון מספרים בכתבה כיצד הם מתמודדים עם מחסור במורים (“נכנסנו ללמד בעצמנו, הפכנו לעבדים”). סובלים משינויי הנהלים (“כבר הפסקנו לעקוב”). וחווים קשיים מול ההורים (“איימו עלינו”). בתגובה לכתבה ענו במשרד החינוך שהמנהלים “ראויים להוקרה”.

ואכן, באגף החינוך של עיריית גבעת שמואל החליטו לצאת במחווה מיוחדת ומרגשת ולהעניק שי מתוק לכל צוותי ההוראה והחינוך בעיר כאות הערכה, על עבודתם המסורה בצל משבר הקורונה.

כיתה ריקה בבית ספר בן גוריון. צילום: מקומונט גבעת שמואל

“לתחום החינוך מאז ומעולם, היה תפקיד מכריע בהתפתחותם של ילדינו ובעיצוב אישיותם, כמו גם בגיבושה של חברה תורמת וערכית. בתקופה מאתגרת ומורכבת זו, תפקיד זה מקבל משנה תוקף, שכן מי שעומדים היום בחזית המערכה, הם צוותי החינוך וההוראה, אשר הוכיחו כי ניתן לעמוד באתגרים הקשים ובהפיכת בית הספר לבית חם ומוגן עבור ילדינו, גם בשנה מורכבת ומאתגרת מהרגיל.” אומרים בעירייה.

באגף החינוך של עיריית גבעת שמואל החליטו מנהל האגף, מוטי סגל וצוותו, לצאת במחווה מיוחדת ומרגשת ולהעניק שי מתוק לכל צוותי ההוראה במערכת החינוך העירונית, כאות הוקרה והערכה בצירוף איגרת אישית מראש העיר יוסי ברודני.

צילום: דוברות העירייה
צילום: דוברות העירייה

מנהל האגף וצוותו, סיירו בכל בתי הספר והגנים ברחבי העיר, וחילקו לצוותי החינוך שוקולדים, קרמבו ומיני מתיקה. באיגרת, הודה ראש העיר לכל צוותי החינוך, על עבודתם ומסירותם למען ילדי העיר: “מי שהופך את מערכת החינוך המצוינת שלנו למובילה והישגית כמו שהיא היום, הם בראש ובראשונה אתם – אנשי חינוך יקרים. אתם אלו שהוכחתם כי ניתן לעמוד באתגרים הקשים ובהפיכת בית הספר למקום חם ובטוח לילדי העיר, גם בשנה מורכבת ומאתגרת מהרגיל. בשמי ובשם מנהל אגף החינוך, אבקש להעניק לכם שי זה כאות תודה על עבודתכם החשובה והמסורה עם ילדי העיר בתקופה זו. כולי תקווה שנוכל  לחזור לשגרת חיים ולימודים רגילה. שהקושי ממשבר הקורונה יהפוך להזדמנות להגשמת חלומות חינוכיים ויחד נצעיד קדימה את מערכת החינוך המצוינת שלנו גם בשנים הבאות”.

לדברי מנהל אגף החינוך החדש של עיריית גבעת שמואל, מוטי סגל, “מערכת החינוך העירונית שלנו מהווה מקור לגאווה, להישגים, למצוינות, לערכים, ליעילות ארגונית ולמערכת שהינה בית חם לכל תלמיד בעיר . מערכת שלוקחת בחשבון לא רק את הישגי הכלל, אלא גם את כל פרט מפרטיה. עיר ללא מערכת חינוך חזקה והישגית, לא יכולה להצליח ולשגשג ומי שיש לו חלק גדול בהצלחה זו, הם צוותי החינוך וההוראה הנפלאים שלנו – מנהלים, מורים ומורות, גננות וסייעות, אשר גם בשנה מאתגרת זו, פעלו במסירות, באהבה ובמקצועיות רבה למען ילדי העיר, ועל כך תודתנו”.