Site icon מקומונט גבעת שמואל

הגידול ההידרופוני הביתי – יתרונות חסרונות וכל מה שביניהם

כיום יותר ויותר אנשים בוחרים גידול הידרופוני סופח לחות כדי להעשיר את הטעם וגם לתת לעצמם וי אחד גדול כי אכן מדובר במשהו אפשרי. מהיום גם אתם יכולים לקחת את הגידול הזה צעד אחד קדימה ולהיות חלק מהמוני אנשים שנהנים מגידול במשרד, בבית, בחצר או בכל מקום אחר, הפעם ללא מצע, ללא אדמה וכמה שיותר קרוב לטבע.

רוצים להפסיק ולצרוך את הירקות שלכם בחנות? גידול הידרופוני אולי יעלה לכם יקר ויידרש מכם להשקיע בו עלויות, אבל לטווח הארוך התחזוקה תהיה מזערית והגידולים הם בהחלט יספקו לכם את הסיפוק המושלם ביותר, הכול בתנאי שתיקחו את עניין תאורה לגידול צמחים על הפרק ותקנו את המוצר הנכון כאמור נורות לד לגידול צמחים וכל שאר הכלים שיאפשרו את זה על הצד הטוב ביותר.

רוצים להתחיל לגדל גידול עצמאי? הנה כל מה שכדאי לכם לדעת על גידול הידרופוני ולהיערך בהתאם.

גידולים הידרופוניים ביתיים

סופח לחות – יש אין ספור יתרונות לגידול הידרופוני, כאשר בוחרים גידול הידרופוני בוחרים את אחד משיטות הגידול המוכרות ביותר והסוד הוא שזה לא באמת מזיק לקרקע משום שהגידול הזה אינו תלוי קרקע. שלא כמו בדישון רגיל, כאן מדובר בדישון נוזלי שמסתחרר עם המים וכך מזין את הצמחים שאתם מגדלים ומאפשר את גידול ההידורי הכל כך מוצלח הזה.

איך מגדלים ירקות באופן פרטי?

אז מה באמת צריך בשביל להוציא לפועל את הגידול הזה? ייתכן ויידרש מכם יותר מרכישה של נורות לד לגידול צמחים וגם היא לא תעלה לכם זול אבל בהחלט תשתלם למימוש התהליך, אחרי הכול, תאורה לגידול צמחים זה תנאי קריטי ביותר לגידול מוצלח.

אחר כך יגיע שלב בו יידרש מכם לרכוש כמה מכלים שיתאימו לכם ויענו על צרכי הגידול, אבל גם כאן חשוב לומר כי זו תהיה השקעה מוצלחת לטווח הארוך.

מעבר לכך חשוב לומר כי נורות לד אינן משמשות רק במטרה להפיץ אור אלא במטרה לספק אנרגיה לצמחים שלכם וכך לאפשר לכם תוצאה איכותית של גידול עם תוצאות וטעם מדהים.

המאמר בחסות חדשות תל אביב BN

 

.