Site icon מקומונט גבעת שמואל

הגננות נבדקו, אבל לא חיכו לתוצאות וילדי הגן נכנסו לבידוד

עשרות ילדים ובני משפחותיהם הלומדים במתחם גנים פרטיים במרכז העיר ייאלצו לשהות בבידוד בשבועיים הקרובים לאחר שאחת הגננות אובחנה כחולת קורונה. בתחילת השבוע נבדקו כל הגננות – אך בהנהלת הגן לא המתינו לתוצאות כדי לחזור לשגרה.

לחץ ההורים, ואולי היה גם הלחץ על הפרנסה, הובילו לכך שהחלטה פזיזה על חזרה ללימודים בגן ילדים פרטי בגבעת שמואל כבר ביום ראשון גרמה לבידוד מלא למשך שבועיים לילדי הגן וברוב המקרים – גם לבני משפחותיהם.

המדובר בגן ילדים פרטי במרכז גבעת שמואל שאינו כפוף להחלטות העירייה שהחליטה על חזרה מדורגת ללימודים רק ביום שני, ושם החליטו, כמו גנים פרטיים רבים נוספים, על חזרה לפעילות כבר ביום ראשון.

על מנת למנוע מצב של הדבקה ובידוד ובעצת ההורים החליטו בהנהלת הגן לשלוח את כל צוות הגן לבדיקות, אך בפועל, כך עולה מעדויות הורי הגן, לא המתינו לתוצאות – ורק אתמול התברר כי אחת מהעובדות הינה חולת קורונה מאומתת, וזאת כמובן לאחר שהילדים כבר שהו במחיצתה זמן מספיק על מנת לחייב אותם בבידוד לשבועיים הקרובים.

מפניה שערכנו למנהלת הגן, היא סרבה להתייחס לטענות ואף איימה בפניה לבית המשפט ועל כן, לפנים משורת הדין אנו נמנעים מלציין את שם המקום, שפורסם כבר ברשתות החברתיות. לשאלת מקומונט גבעת שמואל לגבי הסיבה שלא המתינו בהנהלת הגן לתוצאות הבדיקות, ולמספר הילדים שיאלצו לשהות בבידוד ציינה מנהלת הגן כי “מדובר בילדים בודדים והגנים חזרו לפעול כבשגרה.”