Site icon מקומונט גבעת שמואל

הדברת מזיקים מקצועית ובטוחה – הפתרון המושלם להדברת כל סוגי המזיקים

כידוע, מזיקים לא רצויים היא תופעה מוכרת וידועה בבתים רבים בארץ וברחבי העולם. המזיקים הללו מגיעים לפעמים לפתע וללא הכנה מוקדמת וגורמים לאי נוחות, למטרד ולעתים אף לשיבוש ניכר של אורחות החיים ושגרת היומיום התקינה.

ולכן מדבירים מוסמכים וכן חברת הדברה מקצועית תספק את הפתרון ההולם, היעיל והמהיר. ואולם, כאשר יש לנו בעיית מזיקים הפוגעת לנו באיכות החיים, המדבירים המקצועיים והמנוסים יתנו לנו את הפתרון היעיל נגד כל מזיק לא רצוי המשבש לנו את החיים, על ידי הדברה שהיא פעולת מנע שמטרתה לחסל ולהרוג בעלי חיים לא רצויים, כגון: עכברים, מקקים, נחשים ועוד. על מנת להחליט על חומר ההדברה המתאים- חובה לבצע בדיקה במקום, לבחון את המזיקים- ורק אז לבחור את חומר ההדברה הראוי.

ראשית בעניין פשפש המיטה או סתם לפני כל הדברה, יש לוודא כי הבית יהיה מסודר ומרוחק מעט מהקירות ומהפנלים. בנוסף צריך לשמור ולדאוג לניקיון הבית משום שיש לכך חשיבות גבוהה למניעת הופעת המזיקים. כפי שהזכרנו כי צריך לקחת בחשבון על ההחלטה לבצע הדברה באופן עצמי – גם אם נלקחה לאחר חשיבה וניתוח פני המציאות חייבת להתבצע באופן היעיל ביותר ותחת כל כללי הזהירות הרציניים.

חייבים לזכור, כי שימוש בחומרי הדברה מבלי פיקוח וללא ליווי מקצועי הוא מעשה שעלול להיגרם גם בטרגדיה גדולה לא צפויה, שכן חומרים אלו – חלקם הם בעלי סף רעילות גבוה במיוחד – ובדיוק כפי שהם אמורים לפגוע בבעלי החיים הלא רצויים – כך חלילה הם עלולים לפגוע, לקטול את בני האדם המצויים בקרבתם.

לא כולם מבינים את כל הסכנות הכרוכות בשימוש בהם ובוודאי שלא כולם מכירים היטב את כללי השימוש הנכונים. לכן, אם מדובר בהרחקה חד פעמית של מעט מאוד נמלים הזוחלות בבית או בגירושו של מקק חביב בודד- ניתן בהחלט לבצע את מלאכת ההדברה בכוחות עצמאיים, ואולם במקרה כזה יש חובה עקרונית ומוסרית להתייעץ באופן רציני ואחראי במיוחד עם בעל החנות לממכר חומרי ההדברה והריסוס ולזכור לאורך כל התהליך שמדובר למעשה בחומרי הדברה בעלי רעילות.

רעל! חומרי הדברה הם חומרים מסוכנים ביותר ואינם מיועדים מלכתחילה לשהות לצד בני אדם או חיות מחמד או צמחייה טבעית ורצויה, לכן בהחלט ראוי לדעת כיצד להשתמש בהם – כמויות, סוגים, זנים, לוחות זמנים ועוד. כמובן שרוב בני האדם אינם מבחינים בחומרי הדברה ובצורכיהם השונים. בוודאי אינם יכולים לדעת את הכמות הרצויה לשימוש.