Site icon מקומונט גבעת שמואל

הדפסה תלת מימדית על גבי מוצרים אישיים

עולם ההדפסות בתלת מימד הביא איתה הרבה מאד שינויים ותהפוכות גם לתחומי החיים הרבים ואפילו לתחום המתנות. בזכות ההדפסות האלה אפשר כעת ליצור מתנות בהתאמה אישית שיתאימו לכל אחד וייראו ייחודיות. המשמעות היא פתיחת אינספור אפשרויות להפוך מתנה לפריט אישי וייחודי, כזה שפונה ומתאים אך ורק לאדם אחד.

הדפסה תלת מימדית יכולה להיות מלל של הרכה, איחול או הקדשה ויכולה אפילו להיות תמונה אישית של יום חשוב כמו חתונה. את התמונה אפשר להדפיס על גבי שלל חפצים או פריטים שממילא יש שימוש שגרתי ויומיומי בהם ואז בעצם מרוויחים פעמיים – גם חפץ שממילא צריך שיהיה בהישג יד וגם מתנה אישית שיש בה תוכן מותאם ומיוחד. נשאלת השאלה – איך מתבצעת הדפסה בתלת מימד ומה בה מאפשרת את הפקת המתנות באישיות לכל אחד ולכל אירוע.

מהי בעצם הדפסה בתלת מימד

לכאורה נשמע שיש סתירה בין המילים האלה, שהרי הדפסה היא הטמעת דיו על גבי דפי נייר, איך אפשר להפוך את זה לבעל שלושה מימדים? אם כך, למרות השם המבלבל – מדובר בהנחה של פיסות חומר פולימרי האחרת על גבי השנייה עד שמתקבל בסופו של דבר התוצר הרצוי. להדפסה יש כמה שלבים מקדימים של תכנון התוצר, עיצוב שלו בעזרת תוכנות מחשב מתקדמות וכמובן קבלת הייעוץ המקצועי בנוגע לביצוע הטוב ביותר שאפשר. מנורת ירח, למשל, היא דוגמא למתנה מדהימה ומיוחדת שעליה אפשר להדפיס בתלת מימד תמונה, מלל או בעצם כל מה שרוצים. באמצעות ההדפסה התוספת תהיה מהודקת ומודבקת היטב לגוף המנורה והמנורה כולה תהפוך לייחודית ובעלת נופך אישי ומרגש. מנורת הירח היא מתנה מרהיבה ביופייה ואי אפשר להפסיק להסתכל עליה. גם אם אין עליה את ההקדשה האישית אפשר להדפיס על גבי פני השטח שלה הדפסה שמדמה את פני שטח הירח וכך יהיה ירח זעיר בתוך החדר שיאיר בחושך. מתנה מיוחדת, יפיפייה ומקורית.

תמונה: freepik

עולם ההדפסות בתלת מימד

אין ספק שעם הזמן אפשר יהיה לראות עוד ועוד מתנות אישיות ומיוחדות שההדפסות התלת מימדיות לוקחות חלק בתהליך ההפקה והייצור שלהן. כבר עכשיו ההדפסות נמצאות בשימוש נרחב בשלל תחומים מתחומי החיים (כמו במחקרים ברפואה, אדריכלות ותעשייה) והיה זה רק עניין של זמן שעד שגם עולם הפנאי יעשה את דריסת הרגל המשותפת שלו עם תחום ההדפסות התלת מימדיות. בזכות ההדפסות כל מתנה רגילה או שגרתית הופכת למיוחדת במינה ולכזאת שמוענקת מכל הלב ומעומק הכוונה החברית או המשפחתית. למתנות שכאלה מיד מתקשרים והן הופכות לבעלות ערך רגשי עמוק ומשמעותי הן עבור מי שמעניק אותן והן עבור מי שמקבל אותן, זאת ללא קשר לסיטואציה או האירוע.