Site icon מקומונט גבעת שמואל

הדרך המשתלמת לצרוך שירותי תקשורת – חבילות טריפל וקוואטרו

חברות התקשורת הגדולות בישראל מציעות כיום חבילות אשר כוללות כמה משירותי התקשורת הבסיסיים והנפוצים ביותר ובשם – חבילות טריפל וקוואטרו, בהן מחזיקים רובם המכריע של תושבי ישראל. מה כוללות חבילות אלו ומהם היתרונות שבמעבר לחבילת תקשורת אחת המאגדת את כל שירותי התקשורת.

צילום:pixabay

שירותי תקשורת הפכו במובנים מסוימים להיות מוצרי צריכה בסיסיים בעולם של המאה העשרים ואחת. קשה למצוא כיום אדם בוגר אשר אינו מחזיק טלפון סלולארי ו/או גישה לאינטרנט באמצעי זה או אחר (מחשב ביתי, טאבלט, טלוויזיה חכמה וכו’…), ובדומה למוצרי מזון או מוצרים ושירותים בסיסיים אחרים, גם במקרה של שירותי תקשורת מדובר בשירותים נפוצים ואלמנטאריים כיום, עם קהל לקוחות של מיליוני רבים בכל מדינה ומדינה. מכיוון שהעולם של ימינו הולך ומתבסס יותר ויותר על אמצעי תקשורת יעילים ועל ערוצי מדיה שונים, מוצאים את עצמם מרבית האנשים עם מספר רב של ספקים עבור שירותי התקשורת אותם הם צורכים – מפעיל סלולארי, ספק אינטרנט, ספק קו טלפון

וכו’. על מנת לחסוך את הסרבול הכרוך בעבודה מול מספר ספקים שונים על בסיס קבוע, מציעות חברות תקשורת מובילות חבילות הכוללות תחתן מספר משירותי התקשורת הבסיסיים והנפוצים ביותר.

הכל תחת אותה חבילה – חבילות טריפל וקוואטרו לשירותי תקשורת

שתיים מהחבילות המרכזיות והנפוצות יותר בישראל כיום בעולם שירותי התקשורת, הן מה שמכונה – חבילות טריפל וקוואטרו. כפי שניתן להבין משמן, כוללות חבילות אלו מספר שירותי תקשורת בסיסיים, המסופקים “בבת אחת”, כלומר – על ידי אותה חברת תקשורת, תחת אותו חשבון וכו’.

חבילות הטריפל כוללות כאמור שלושה משירותי התקשורת הבסיסיים אותם כולנו צורכים. על פי רוב, יהיו אלו השירותים הבאים – חיבור לאינטרנט, טלוויזיה וקו טלפון ביתי. חבילה משולשת זו מוצעת על ידי חברות תקשורת גדולות בישראל כיום, ובינן חברת סלקום, פרטנר, הוט, yes ובזק בינלאומי.

חברות סלקום ופרטנר מציעות גם חבילות קוואטרו (כלומר – חבילות מרובעות, הכוללות ארבעה שירותי תקשורת, במקום שלושה). חבילות קוואטרו כוללות לרוב את שלושת השירותים הניתנים במסגרת חבילות הטריפל (אינטרנט, טלוויזיה וקו טלפון ביתי) ובנוסף כוללות גם קווי טלפון סלולרי. כמובן שגם הסלולרי מהווה שירות תקשורת בסיסי ומרכזי כיום, ולכן נכלל שירות זה גם כן בחבילה הכוללת עבור המעוניינים לקבל את כלל שירותי התקשורת שלהם בחבילה אחת, מאותה חברה.

היתרונות שבמעבר לחבילות טריפל וקוואטרו

קיימים מספר יתרונות מהותיים אשר הופכים את חבילות הטריפל והקוואטרו לאטרקטיביות ופופולאריות ביותר בארץ כיום. יתרון מרכזי הוא כמובן ההתנהלות המרוכזת מול ספק אחד, או מול חברת תקשורת אחת. כאשר אותה חברה מספקת לכם כמה משירותי התקשורת בהם אתם משתמשים על בסיס יומיומי, מספיק להיות בקשר מול חברה זו בכל עניין ועבור כל צורך, בין אם מדובר בתקלות, בירורים או כל נושא אחר. במקום לנסות ולהשיג בכל פעם חברה אחרת, מספיק לדבר עם נציג השירות של החברה המספקת עבורכם את חבילת התקשורת, והוא יוכל לסייע לכם בכל הנושאים הקשורים לשימושכם בשירותים שמעניקה חברה זו.

יתרון נוסף הוא כי לא רק שניתן להתנהל מול חברה אחת בלבד, אלא גם מעמדכם, כלקוחות, טוב יותר כאשר אתם מנויים של חבילה הכוללת מספר שירותים. עבור אותה חברת תקשורת, שווה יותר להשקיע זמן ותשומת לב בלקוח המנוי על חבילה שלמה, מאשר בלקוח אשר רוכש שירות אחד בלבד. ניתן להתווכח האם זה צריך או לא צריך להיות המצב, אך זוהי המציאות, ועבור מי שמעוניין לזכות ביחס מהיר ואדיב יותר ולהחזיק בכוח מיקוח רב יותר מול חברת התקשורת עימה הוא עובד, משתלם יותר לעבור לחבילה.

כמובן שגם מבחינת עלות מדובר במוצר אטרקטיבי יותר (חבילה תעלה פחות מאשר רכישה נפרדת של כל אחד משירותי התקשורת הללו, ומדובר בשירותים אותם אנו צורכים בכל מקרה), וכך גם מבחינה בירוקרטית – כאשר מנויים על חבילה מקבלים חשבונית אחת מרוכזת הכוללת את כל שירותי התקשורת גם יחד. זאת בניגוד למספר חשבוניות מדי חודש, כל אחת עבור שירות אחד ועל חלק קטן יחסית מכלל ההוצאה החודשית על שירותי תקשורת. עבור מי שעוקב אחר החשבוניות, ומנסה להוציא מהן מידע ומשתמש בהן לניהול ההוצאות החודשיות, המעבר לחשבונית אחת מרוכזת הופך את החיים לקלים ופשוטים יותר.