Site icon מקומונט גבעת שמואל

הדרך לממן רכב חדש

קניית רכב חדש היא סיבה למסיבה! המושבים מחוממים, הריח של הניילונים עדיין נותר באוויר, הכל עובד בצורה מושלמת, והמכונית שרכשתם נחשבת יפה ובטיחותית.

ואכן רכישת רכב חדש יכולה לשדרג מאד את איכות החיים. אבל מה עושים כאשר לא הצלחתם לחסוך עבור החלום למכונית מבהיקה שכולה שלכם? הנה כמה שיטות למימון רכב:

הלוואה מיידית  – זה נכון, בחיי היום יום עד כמה שאנו משתדלים, אנו לא תמיד מצליחים לחסוך כסף בשביל מכונית חדשה ולעיתים אנו אפילו לא מצליחים לחסוך מספיק מזומנים עבור רכב יד שנייה: לכן חשוב לבדוק את האופציות שלכם בכל הנוגע לקבלת הלוואה מידית. כיום חברות חוץ בנקאיות מציעות הלוואות מידיות לכל מטרה, תוך שמימון רכב חדש יכול להיעשות בצורה טובה וזאת במידה ותבחרו חברת פיננסיים לגיטימית וכזאת אשר יכולה להציע לכם מימון אטרקטיבי ומותאם אישית עבור רכישת מכונית חדשה.

pixabay

הלוואה מהבנק – הלוואה שניתנת מהבנק היא המוצא הראשון שאנו חושבים עליו כאשר אנו זקוקים לסכומי כסף גדולים. עם זאת, כיום הבנקים מציעים הלוואות בריביות גבוהות במיוחד אשר מובילים לכך  שרבים מוצאים עצמם מתקשים להחזירן. לכן יש לבצע השוואת ריביות בין כמה וכמה בנקים מסחריים ובמידה ואתם שמים לב כי התנאים קשים מידי : יש לנסות לבדוק ולהשוות הצעות להלוואה שנתן לכם הבנק, מול הצעות להלוואה מחברות חוץ בנקאיות.

ליסינג – דרך נוספת ליהנות ממכונית חדשה היא באמצעות פנייה אל חברות העוסקות במימון רכבים על ידי שיטת ליסינג. שיטה זאת מאפשרת לרבים ליהנות מרכב חדש לתקופה של שלוש שנים בה משלמים בכל חודש עבור הרכב סכום שנקבע מראש. לאחר 3 השנים הראשונות ניתן לשדרג את הרכב, או להותיר את הרכב בבעלותכם במידה ואתם מרוצים ממנו ולא מעוניינים להחליפו. בכך אפשר ליהנות מרכב חדש עם אחריות, בשיטת תשלומים אותה מציעות חברות ליסינג מסוגים שונים.

קניית רכב משומש – במידה ואינכם מצליחים לקבל הלוואה מידית או מימון לקניית רכב מהבנקים או מכל מקור מימון אחר, נסו לבדוק כמה כסף יש לכם בחסכונות קיימים, לסקור מכוניות יד שנייה ולנסות לרכוש רכב שאינו חדש, אך מספיק שמור וכדאי עבורכם. בכך תחסכו כסף ותוכלו בזמן אחר, שמצבכם הכלכלי יהיה טוב יותר – ליהנות מרכב חדש!