Site icon מקומונט גבעת שמואל

הדרך לשיניים לבנות: מה עליכם לדעת לפני הלבנת שיניים?

זה לא סוד שחיוך יפה ומזמין פותח לא מעט דלתות, בשנים האחרונות אנו רואים יותר ויותר מודעות לטיפולים ייעודים להלבנת שיניים.

כולנו מכירים את זה – אנחנו קמים בבוקר, שותים כוס קפה, נכנסים לפייסבוק ולפתע אנחנו רואים עוד “תרופת” קסם אשר מלבינה את השיניים.

כיום ניתן למצוא עשרות מוצרים המשווקים להלבנת שיניים באופן פרטי, אך אלו לא בבקרה, לרוב גם לא באישור ויכולות לפגוע בשיניים שלנו. אז מה זה בעצם תהליך הלבנת שיניים מקצועי ואיך אפשר לעשות אותו?

הלבנת שיניים: מה זה אומר בכלל?

 

נסו לחשוב על הפעם האחרונה ששתיתם קפה, עישנתם סיגריה, שתיתם משקה אלכוהולי ואפילו אכלתם מאכלים שונים המכילים צבעי מאכל – את רובנו זה פוגש לפחות מספר פעמים ביום.

כתוצאה מכל אלו השיניים שלנו משנות את הצבע והופכות למעט כהות משהיו בעבר, במהלך טיפול הלבנת שיניים אנחנו מבהירים את זגוגית השן בתהליך מבוקר ועדין אשר מחזיר את הלובן הטבעי לשן.

כיום ניתן לראות עשרות חומרים שונים להבהרת שיניים, אך באותה נשימה קשה מאוד לאמוד איך השיניים של המטופל יראו בסוף הטיפול מאחר וכל מטופל מגיב שונה לחומרים. ברוב המקרים ההלבנה תהיה בין דרגה לארבע דרגות לובן בהתאמה.

“יש כל כך הרבה הלבנות שיניים ברשת: למה לא בעצם?”

 

חיפוש קטן ברשת יניב לכם אין ספור תוצאות של הלבנות שיניים, חלקן מבטיחות תוצאות מהירות יותר חלקן פחות. יחד עם זאת, טיפול כזה הוא טיפול אשר יכול לפגוע לכם בלובן הטבעי של השן ואף בהרכב השיניים.

מאחר ואתם לא יודעים איזה חומרים אתם מכניסים לפה שלכם, האם הם עברו אישור ומינונים נכונים אתם יכולים לגרום לנזק בלתי הפיך.

לכן אנו ממליצים לכם לדבר עם רופא שיניים אשר יעזור ו-יכוון אתכם. ניתן למצוא עשרות רופאי שיניים אשר מכינים ערכות הלבנה ביתיות מותאמות אישית עבורכם יחד עם הסבר מקיף לשימוש.

אל תתפשרו – בחרו רופא שיניים איכותי

 

הפה שלכם הוא לא מקום להתפשר, אנחנו מאמינים שאתם חושבים בדיוק כמונו. לכן, כאשר אתם פוזלים לכיוון הלבנת שיניים דעו שאתם צריכים רופא שיניים בעל ניסיון ומוניטין בתחום.

בדקו אודות רופאי שיניים, מה הניסיון שלהם עם הלבנות שיניים, מה היא דעתם על ההליך ועשו שיחת תיאום ציפיות אמיתית לגבי המצב שאתם מדמיינים לבין המצב שיהיה בפועל אחרי הטיפול.

תמונה: canva

הלבנת שיניים: היועצת כאן בשבילכם

 

בחירת רופא לשם הלבנת שיניים מעולם לא היה קל יותר – אתר היועצת נולד על מנת להעניק לגולשים את האפשרות הבטוחה והמקצועית ביותר לבחור במומחה המתאים עבור הטיפול שלהם.

סיננו עבורכם את כל אנשי המקצוע הטובים ביותר בעלי כל הרישיונות וההיתרים הרלוונטים כך שהבחירה בסוף תהיה אך ורק משיקולים מקצועיים ולפי דירוג מטופלים.

כל מה שנשאר לכם הוא להגשים את החלום!