Site icon מקומונט גבעת שמואל

הדר טויטו תוביל את מועצת הנוער בגבעת שמואל

ערן אבן צור, מנהל יחידת הנוער בגבעת שמואל: “הנוער של היום הם המנהיגים של המחר. המשימות שמוטלות על המועצה הן חשובות הן כלפי היישוב והן כלפי בני הנוער בעצמם”. 

המועצה החדשה של בני הנוער בגבעת שמואל יוצאת אל הדרך חדורה ברצון ובמוטיבציה להצעיד את הנוער אל פסגות חדשות. כידוע, בני הנוער של גבעת שמואל מככבים בצמרת ההתנדבות וההצלחה הארצית גם בהיקפי השירות בצה”ל ובשירות הלאומי ובשיעור ההצלחה בבחינות הבגרות. להצלחה הגבוהה של בני הנוער מרכיבים רבים בהם החינוך, הערכים מהבית וגם….גם למועצת הנוער חלק בזה.

אז מי הם ומה התפקידים. לתפקיד היו”ר נבחרה הדר טויטו, סגן יו”ר – הילה כאפי, מזכ”ל – ליאן רבי,  דובר- הראל גולניק, מבקרת – נועה טויטו. לנציגים במחוזית נבחרו דביר ברגד ושגיא אדר. במועצת הנוער נמצאים חברים וחברות שמייצגים את כלל בני הנוער בעיר והם מתכנסים אחת לשבוע – נוער מכיתות ז’ עד י”ב – שיושבים במליאה ועוסקים בפעולות הקשורות לבני הנוער בעיר.

מועצת הנוער מייצגת את כלל בני הנוער בגבעה בפני הרשות המקומית ובפני כל פורום של מקבלי החלטות, ובפני התקשורת על סוגיה השונים. המועצה משמשת אוזן קשבת לצרכיהם השונים והמגוונים של בני הנוער. כמו”כ מקדמת המועצה  חינוך לדמוקרטיה, חינוך לערכים והתנדבות, למנהיגות ולטיפוח תרבות הנהגה דמוקרטית בקרב בני הנוער.

ערן אבן צור, מנהל יחידת הנוער בגבעת שמואל: “הנוער של היום הם המנהיגים של המחר. אין צורך להכביר במילים על מידת ההצלחה של בני הנוער בגבעת שמואל. המשימות שמוטלות על המועצה הן חשובות הן כלפי היישוב והן כלפי בני הנוער בעצמם. ההשקעה הרבה בבני הנוער תישא את הפירות בעתיד. אני מאחל הצלחה לכל החברים החדשים”.

מועצת הנוער בגבעת שמואל.
תמונה באדיבות: דוברות גבעת שמואל.