Site icon מקומונט גבעת שמואל

ההמלצה של יותם זמרי לתושבי גבעת שמואל

איש התקשורת והפובליצסט יותם זמרי שיתף בדף הפייסבוק שלו המלצה מיוחדת לתושבי גבעת שמואל, פתח תקווה והסביבה. מה, לא תעזרו ותטעמו?

בפוסט שפרסם הערב זמרי הוא מספר על היכרותו עם הבעלים של מסעדת הדיינר האמריקאי ‘המגרש הביתי’ שברחוב הסיבים 25 בפתח תקווה (כשר למהדרין). “יש בחור מוזר קוראים לו שאול, שלפני שש שנים עשה מעשה די מוזר ועלה לישראל מארה”ב. לא נשפוט אותו על זה. לפני כמה חודשים הוא יצר איתי קשר, וואלה נדלקתי עליו. בחור אופטימי, אחלה גבר, שהקורונה דפקה לו את העסק”.

“אז מה העסק?” שואל זמרי ועונה – “לשאול יש דיינר אמריקאי בפתח תקווה שנקרא “המגרש הביתי”. המקום כשר למהדרין ובתפריט יש כל מיני וריאציות מגניבות למאכלים שאדם שאוכל כשר יכול רק לחלום עליהן.”

בהמשך הפוסט פונה זמרי לקהל העוקבים הרחב שלו עם המלצה ובקשה, “וואלה, בא לי לעזור לשאול, אם תדברו איתו מתישהו תבינו גם למה. אז עשו טובה, אם אתם גרים באזור פתח תקווה, רמת גן, קריית אונו, גבעת שמואל, ובא לכם להזמין לכם משהו לאכול. תחשבו על שאול, ועל העסק שלו שפתאום נעצר ואין לו מושג איך יוצאים מזה.”

“גם יהיה לכם טעים, מבטיח. וגם תהיו בטוחים שעשיתם את שאול שמח. ואותי.” כתב זמרי, וסיכם, “יאללה, תהיו רעבים, תהיו טובים. סומך עליהם”.

אז שאנחנו לא נצטרף להמלצה? (חשוב לציין – לא מדובר בתוכן שיווקי ולמערכת מקומונט גבעת שמואל אין כל קשר למסעדת “המגרש הביתי” או למי מהבעלים או העובדים במקום)

המגרש הביתי

הסיבים 25 פתח תקווה | כשר למהדרין

טלפון להזמנות: 03-673-2090