Site icon מקומונט גבעת שמואל

הובא לקבורה תושב גבעת שמואל שנהרג באסון במירון

אסון מירון תפס את עם ישראל כולו בהלם כש-45 מתפללים בקבר הרשב”י נמחצו למוות באסון האזרחי הקשה ביותר שידעה מדינת ישראל. בין ההרוגים החרדים היו גם שניים מהציונות הדתית, אחד מהם תושב גבעת שמואל – הרב יהונתן חברוני מבית המדרש הקהילתי בגבעת שמואל.

אסון מירון שהתרחש בלילה שבין חמישי לשישי עדיין לא נתפס עבור רבים אך במהלך סוף השבוע כבר הובאו לקבורה מרבית ההרוגים באסון. בין ההרוגים היו גם תושב גבעת שמואל הרב יהונתן חברוני, בן 27, אשר היה נשוי ואב לשלוש ילדים. הרב חברוני למד בבית המדרש הקהילתי גבעת-שמואל, והיה אברך במקום.

“שבת משוש ליבנו, נהפך לאבל מחולנו”, מסרו בישיבת גבעת שמואל והמשיכו, “בית המדרש גבעת שמואל מבכה בכי תמרורים את לכתו של יקירנו, אהוב ליבנו, האברך היקר והצדיק, יונתן חברוני זצ”ל, באירוע הקשה במירון”.

יהונתן חברוני ז”ל. צילום: באדיבות המשפחה

ח”כ מיכל וולדיגר, תושבת גבעת שמואל, שהשתתפה בלוויותו של חברוני ז”ל ובלוויתו של בן הציונות הדתית הנוסף שנהרג באסון במירון, ידידיה פוגל ושיתפה בפוסט בפייסבוק את תחושותיה מקצת ממילותיו, החותכות בבשר החי, של אחיו של ידידיה ז”ל: , כשכל הקהל גועה בבכי: ״ריבונו של עולם, תן לנו עוד את ידידיה, תן לנו עוד מהידידות הזו, אנו זקוקים לידידיה שלנו. לא כי אנחנו ראויים אלא שטעמנו מהמתיקות הזו ואיננו יכולים בלעדיה. ובלע המות לנצח ומחה ה’ דמעה מעל כל פנים״