Site icon מקומונט גבעת שמואל

הודעה חריגה: פתיחת החיבור החדש לכביש 4 – תדחה למועד לא ידוע

בהודעה שנשלחה היום לתושבי גבעת שמואל מהמוקד העירוני, נמסר כי העבודות לסיום סלילת כביש היציאה החדש בצפון העיר, יעוכבו מעבר לצפי שנקבע.

מדובר על פתיחת נתיב יציאה חלופי שיקשר בין דרך רבין ושכונת פסגת הדר בפתח תקווה, דרך גבעת שמואל, ועד ליציאה לכיוון כביש 4, כשבפועל החיבור לא יהיה לכביש עצמו, אלא למחלף גהה/ז’בוטינסקי, ומשם יוכלו תושבי גבעת שמואל והבאים מכיוון פתח תקווה בכביש זה, לקצר את דרכם לכיוון צפון ומערב בואכה בני-ברק ותל אביב.

תצלום אויר של כביש היציאה החדש בצפון העיר. צילום: דוברות גבעת שמואל

על פי הודעת העירייה, העיכוב נוצר בשל דרישתם של חברת תש”ן, לייצר מעקף לתשתית הדלק הקיימת לאורך כביש 4 בטרם סלילת הכביש. עוד נאמר בהודעה כי עבודות המעקף לתשתית הדלק, צפויות להתחיל לקראת חודש יולי השנה, אחריהן יבוצעו המשך העבודות לסלילת הכביש.

מועד תחילת העבודות וסיומן המובטח – נמחקו.

נזכיר כי העבודות לפתיחת היציאה הצפונית, שאמורה להחליף את היציאה הבעייתית והמסוכנת מתחנת הדלק, החלו לפני כשנה, בדצמבר 2022 ולפי השלטים באתר היו מיועדות להסתיים כבר לפני יותר משלושה חודשים – באוקטובר 2022. עתה ניתן לומר בברור שגם בחודשים הקרובים הפתיחה החגיגית לא תתאפשר, ולפי ההערכות לא רשמיות, סיום העבודות לא צפוי לפני סוף שנת 2023.