Site icon מקומונט גבעת שמואל

הולכים לחבק את קשישי גבעת שמואל

(צילום: באדיבות דבורי אקשטיין)

לרגל יום השיא של הפרויקט, אשר קרא לציבור לפנות זמן ולבקר אדם מבוגר- ביקר מנכ”ל מטב ליאור שטרסברג יחד עם ראש עיריית גבעת שמואל יוסי ברודני אצל מרים נויפלד, ניצולת שואה ילידת הונגריה ששרדה את זוועות אושוויץ ועלתה לארץ בשנת 1946

ליאור שטרסברג מנכ”ל עמותת מטב : “מטרת היוזמה הייתה להעלות את המודעות לבעיית הבדידות בגיל השלישי וכן, לחשיבות הרבה שיש לקשרים הרב-דוריים. יש לנו חובה כמשפחות וכחברה, לבטא כלפי הדור המבוגר, דור המייסדים של המדינה, הערכה וכבוד.

אנו מתכוונים להפוך את הפרויקט לפרויקט שנתי קבוע ובשנה הבאה להרחיב את הפעילות החשובה הזו ולהפגיש בין קשישים המבקשים חברה לבין מתנדבים מהקהילה וכן, לפעול בערוצים רבים נוספים שמטרתם לקדם את הקשר הבין-דורי ואת חובתנו הערכית כלפי הדור המבוגר”.

ראש העיר יוסי ברודני אמר כי : ” הקשר הבין דורי היא משימה חשובה שאנו בגבעת שמואל מקדמים לאורך כל השנה עם מגוון תכניות ופעילויות הן במסגרת מוסדות החינוך והן מחוצה להם. אין ספק שמפגשים אלה תורמים ומפרים את כל המשתתפים בהם. לשמחתי התברכנו בגבעת שמואל באוכלוסייה מבוגרת  פעילה ותורמת  המהווה לנו שותף ומכפיל כוח בכל תחומי החיים בעיר”.