Site icon מקומונט גבעת שמואל

“הום סנטר” תפתח סניף בגודל של כ-350 מ”ר בגבעת שמואל

רשת “הום סנטר” מגיעה למתחם המסחרי של אזורים בפרויקט התחדשות עירונית בגבעת שמואל ותפתח שם סניף חדש בגודל של כ-350 מ”ר.

“אזורים” מודיעה על חתימת הסכם לפתיחת סניף מרשת “הום סנטר” במתחם המסחרי של אזורים, בגבעת שמואל. “סיטי מרקט” ישכרו במתחם המסחרי של פרויקט ההתחדשות העירונית של אזורים, שטח בגודל של 350 מ”ר לתקופה של 5 שנים עם עוד 3 אופציות להשכרות נוספות למשך 5 שנים כל אחת. הסופר צפוי להיפתח בשנת 2025.

המתחם המסחרי צפוי להיות חלק מפרויקט התחדשות עירונית ברחוב בן גוריון המרכזי ובסמוך לכביש 4. האזור כולו, והשכונה בפרט, עתידים לעבור התחדשות עירונית. שטח המתחם המסחרי הכולל הוא כ-3500 מ”ר. כמו כן, המתחם הינו דו מפלסי ויאפשר גישה נוחה מרחובות בן גוריון ו-ובמבצע קדש.

רשת הום סנטר תפתח חנות ראשונה בגבעת שמואל. צילום: הום סנטר/רימיפארם

בימים אלה נמצאת אזורים במו”מ עם מספר גופים במטרה לגבש את תמהיל השוכרים בשטחי המסחר של הפרויקט. מעבר ל”הום סנטר”, צפוי המרכז המסחרי לכלול סניף מרשת הסופרים “סיטי מרקט”, בית קפה, חנויות ומרפאה רחבת ידיים של אחת מקופות החולים.

דן מור, סמנכ”ל תחום הנדל”ן המניב באזורים: “אני מברך על העסקה עם “הום סנטר” ושמח שאזורים מצליחה להרחיב ולגוון בתמהיל העסקים במרכז המסחרי בגבעת שמואל. המרכז ישרת באופן יומיומי גם את מאות דיירי הפרויקט וגם את כלל תושבי האזור, לאור מיקומו האסטרטגי בקרבה לרחוב בן גוריון המרכזי ולכביש 4. בעקבות התנועה הערה באזור, המרכז יהווה מוקד משיכה למגוון רחב של קהלים ואנו ממשיכים לפעול בכדי ליצור תמהיל עסקים מגוון שיתאים לאופיו של האזור”.