Site icon מקומונט גבעת שמואל

הורים מוחים: בגלל שיפוצים לא מחויבים מעבירים את הילדים שלנו לבית ספר אחר וגורמים להם נזק

בי”ס מורשת זבולון (ארכיון) צילום: גוגל מפות

במכתב ששלחו לשר החינוך הורים בבית הספר מורשת זבולון שכותרתו “חלם בגבעת שמואל” הם מוחים כנגד ההחלטה לערוך שיפוץ ממושך בבית הספר – דבר שיביא לכך שילדיהם, במקום לחזור לשגרה, ינדדו למוסדות לימוד אחרים במעט החודשים שנותרו עד לסיום השנה

במכתב אותו מיענו ההורים לשר החינוך הטרי, יואב גלנט, עם העתקים לראש העיר ברודני, מנהלת אגף החינוך, מזכ”לית הסתדרות המורים ולחברי הכנסת של “ימינה”, כותבים ההורים כי הופתעו לגלות רק עתה, בהודעה שנמסרה להוריי, תלמידי ומוריי שכבות הגן, כיתה א’ וכיתה  ד’ בבית הספר מורשת  זבולון  בגבעת  שמואל כי החל מהשבוע הבא ועד סוף שנת הלימודים ילדיי כיתה ד’ יעברו ללמוד בבית ספר אחר בעיר. במקביל ילדי הגן וכיתה א’ יעברו מכיתות הגן לכיתות של כיתה ד’.”

על פי ההסבר שניתן בהודעה להורים, הסיבה לשינויים המשמעותיים היא ביצוע שיפוץ בכיתות הגן וכיתה א’ בבית הספר. כעסם של ההורים גבר בעקבות כך שגילו כי קבלן השיפוצים למעשה כבר החל בשיפוץ במקביל להודעה שנשלחה להורים “וזאת על מנת לצמצם את יכולת ההורים להשפיע על המהלך”, כך על פי מכתבם.

במכתבם קובלים ההורים על כך שהשיפוץ נקבע דווקא בעת הזאת, אחרי שהילדים שהו בבית משך חודשיים מלאים עקב משבר הקורונה כשכל הזמן הזה לא בוצע השיפוץ. בצר להם, מתאוננים ההורים ותמהים מדוע לא יידחה השיפוץ לחודשי יולי-אוגוסט 2020 – כשהילדים מצויים בכל מקרה בבתיהם לחופשת הקיץ.

מלבד השינוי בהרגלים לילדים המתקשים לחזור לשגרה, מתלוננים ההורים גם על הקושי האישי וה”לוגיסטי” שלהם להפריד בין אחים, אותם שלחו לאותו בית ספר, ועתה יאלצו להסיע אותם ממקום למקום ולהפריד בינהם.