Site icon מקומונט גבעת שמואל

“במחאה על אוזלת היד”; הורי בי”ס מורשת נריה ישביתו מחר את הלימודים

הנהגת ההורים של בית הספר מורשת נריה בגבעת שמואל הודיעה על החלטתה להשבית את הלימודים ל”שביתת מחאה” בת יום אחד, מחר, יום שישי ה-4/11.

הודעת הנהגת ההורים בבית הספר מורשת נריה מגיעה בעקבות סחבת, כך לטענתם, בסוגיית שילוב התלמיד/ה הטרנסג’נדר בבית הספר, שלדבריהם, עדיין לא טופלה באופן הראוי.

בהודעה שהועברה מטעם הוועד המרכזי של ביה”ס וכותרתה “שביתת מחאה של כלל בית הספר”, נכתב כי “בימים האחרונים התבשרנו על עזיבה נוספת של מורה מוערך מצוות ביה”ס. הובא לידיעתנו כי מורים נוספים הביעו את רצונם לעזוב. העזיבות הנ”ל נובעות מהקושי לעבוד בבית ספר המתמודד עם בעיות רבות, מבלי שינתנו כלים לטיפול בבעיות אלו וכן מעבודה במסגרת שמתנהלת בניגוד לעולם הערכים אותו בחרו כשהגיעו ללמד בבית הספר.”

ביה”ס מורשת נריה. צילום: אביחי טבק

בסיום הפניה לכלל הורי בית הספר מורשת נריה נכתב: “כי בהתאם להחלטת הוועד המרכזי, יושבת כלל בית הספר ביום שישי הקרוב שביתת מחאה בת יום. אנו שובתים במחאה על אוזלת היד המתמשכת ועל הטיפול הלקוי של החמ”ד באירוע המטלטל. ביום שישי – 4.11.22 כולנו יחד נשבית את הלימודים וכי כל הגורמים הרלוונטים עודכנו מבעוד מועד”, כך לדבריהם.

בשיחה של כתב מקומונט גבעת שמואל עם יו”ר הנהגת ההורים בבית הספר, אייל טילינגר ביקש האחרון להדגיש כי להנהגת הורי בית הספר אין טענות אישיות כלפי הנהלת וצוות בית הספר, “אך יש לנו שלל טענות להנהלת החמ”ד והגורמים המפקחים על כך שלא טיפלו בנושא בזמן – ועדיין לא מטפלים בו באופן הראוי והמקובל עלינו כהורים למאות תלמידים בבית הספר”.