Site icon מקומונט גבעת שמואל

הושלם פרוייקט “האח הגדול” בגבעת שמואל בעלות של למעלה ממיליון ש”ח

בימים אלו הגיע לסיומו פרויקט רישות העיר במצלמות חדשות, שדרוג מצלמות קיימות ופריסת סיבים אופטיים ומערכת כריזה ‘און ליין’ במקומות מרכזיים ברחבי גבעת שמואל. מנכ”ל העירייה: “גבעת שמואל נחשב ליישוב בטוח והמשך הצבת מצלמות ברחבי העיר יסייע לנו לשמור על מצב זה”

עמוד מצלמות 360 מעלות בכיכר ישראל, בכניסה לשכונת רמת הדר. צילום: עיריית גב”ש

בימים אלה במסגרת המשך ההשקעה בשדרוג המוקד העירוני לרווחת התושבים, הוצבו מצלמות דיגיטליות בפארק אלקנה, כיכר ישראל, גינת גולני וגינת האירועים ברח’ הזיתים. בנוסף, הוחלפו ושודרגו מצלמות רבות באתרים קיימים.

>>רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט גבעת שמואל

בפארק אלקנה ובפארק רמון אף מותקנות בימים אלה מערכות כריזה, המאפשרת למוקד העירוני,  לא רק לראות ולעקוב אחר הנעשה אלא אף לכרוז ‘און ליין’ במקרים חריגים במטרה להזהיר, להתריע להעיר על שימוש שלא בהתאם להוראות או בגין השלכת פסולת במקום אסור.

בהמשך מתוכננות פריסת מצלמות נוספות – בכניסות וביציאות מהעיר, באתרים נבחרים נוספים ובכיכרות מרכזיות.

במקביל השלימה העירייה בחודש האחרון  פרויקט בהיקף מיליון ₪, במסגרתו נפרסו תחת האדמה ברחבי העיר, סיבים אופטיים המאפשרים את השידור מהמצלמות המוצבות בעיר אל מרכז הבקרה של המוקד העירוני, בקצבים מהירים ובאופן מיטבי, אפשרות לכריזה און ליין ועוד.

מנכ”ל העירייה גבי חדד:” לשמחתנו גבעת שמואל נחשב ליישוב בטוח בכל הפרמטרים, על כך מעידים הן נתוני המשטרה והן התחושות שעולות מרובם המכריע של התושבים. המשך הצבת מצלמות ברחבי העיר יסייע לנו להמשיך ולחזק את מערך הביטחון העירוני ויאפשר  כלים רחבים ואפקטיביים יותר למוקד העירוני ולגורמי הביטחון בשעת הצורך. כמובן שלא ניתן למגר לגמרי תופעות כגון וונדליזם או אירועים פליליים, לא בגבעת ששמואל ולא באף מקום אחר,  אבל בהחלט נמשיך לפעול במטרה לשמור על עיר בטוחה עם רמת וונדליזם מנימאלית”.