Site icon מקומונט גבעת שמואל

הותר לפרסום: מאבטח בתי ספר שעבד בגבעת שמואל נעצר לאחר שהחזיק במאגר של 35 אלף תמונות עירום של קטינים

בשבוע שעבר פרסמה המשטרה כי מחלק נוער ביחידה המרכזית במשטרת ישראל עצר מאבטח מוסדות חינוך, בן 45 תושב רחובות שעבד כמאבטח בית ספר, בחשד שהחזיק במכשיר הסלולר שלו למעלה מ-35 אלף תמונות פדופיליות בהן ערום בוטה מלא או חלקי של ילדים בני 4 עד 12 לערך. כעת מותר לפרסם כי שמו של החשוד הינו שרון וייס – מי שעבד כמאבטח במספר מוסדות לימוד בגבעת שמואל בשנה שעברה.

על פי המידע שהתירה המשטרה לפרסום עולה כי החשוד עוסק מזה 15 שנה כמאבטח מוסדות חינוך בערים שונות במרכז הארץ, ואף משלים לעתים הכנסה באבטחת צהרונים לאחר שעות הלימודים.

חילתה של הפרשה המזעזעת, שהתגלתה במקרה, מתחילה לפני כשבועיים. אחרי שפוטר מעבודתו כמאבטח בתי ספר בגבעת שמואל, אחרי שנים ארוכות שעבד בבתי הספר ובצהרונים, דרך חברה קבלנית. בתחילת שנת הלימודים, עבר לעבוד בקריית אונו, באחד מבתי הספר היסודיים.

בבדיקה שגרתית של קציני הביטחון בבית הספר, ניסו להתקין על מכשיר הטלפון של המאבטח אפליקציה דיווח. ואז החלו להתגלות קבצים חסויים על המכשיר ובהם תמונות פדופיליות של קטינים. על פי קטגוריות: בנים בגד ים, בנות בגד ים, בנים עם בנות, בנים מיוחד וכו’.

החזיק במכשיר הטלפון 35,000 תמונות עירום של קטינים. צילום: Pexels

קציני הביטחון, מיד הזעיקו את המשטרה. המאבטח נעצר לחקירה ראשונית ומיד הועבר לחקירה ביחידה המרכזית של משטרת מחוז תל אביב. חוקרי הסייבר של שהמשטרה, מיד החלו לאסוף עדויות ממכשיר הטלפון, שם נדהמו לגלות אוסף של 35 אלף תמונות של קטינים, בהן ערום בוטה מלא  של ילדים בני 4 עד 12 לערך.

לאחר חשיפת הפרטים, נחקר החשוד פעם נוספת בחשד לעבירה של החזקת חומר תועבה ובו דמות קטין והוא הובא לשחרור בפני שופט בית משפט השלום בראשון לציון, שם הורחק בהסכמה מעיסוק אבטחה במוסדות חינוך לתקופה קצובה.

באופן שאינו נפוץ בדין הפלילי, שמו של החשוד שרון וייס, הותר כאמור לפרסום על ידי השופטת זהר דיבון סגל.

בהחלטתה קבעה השופטת: “סבורני כי האינטרס הציבורי מחייב את פרסום שמו של החשוד וזאת על מנת לאפשר ליחידה החוקרת לחקור את תיק החקירה גם בכיוונים נוספים ולאתר מתלוננים נוספים בעבירות דומות”.

החקירה נמשכת.

השופטת אישרה פרסום זהות החשוד על מנת לעודד חשיפת מקרים נוספים. צילום: Pixabay