Site icon מקומונט גבעת שמואל

הו הא מי זה בא? נפתלי בנט יבלה את השבת הקרובה בגבעת שמואל

יו”ר ימינה והמועמד לראשות הממשלה ח”כ נפתלי בנט יהיה השבת אורחו של חבר המועצה גל לנצ’נר, נציג ימינה בגבעת שמואל ויחד הם מתכננים לבקר בלא פחות מתריסר מפגשים פתוחים לציבור – בהתאם למגבלות התו הירוק.

את השבת האחרונה והמכריעה לפני פתיחת הקלפיות בחר יו”ר ימינה נפתלי בנט לבלות בגבעת שמואל כשבמהלך היממה הקרובה מתוכננות לו יותר משניים עשר מפגשים פתוחים לציבור וכנראה שעשרות משפגשי רחוב מדמנים במטרה להיפגש, לשמוע וגם לשכנע את ציבור המתלבטים לשים את הפתק הנכון בקלפי.

בערב שבת יעבור ח”כ נפתלי בנט, יחד עם חבר המועצה גל לנצ’נר שיזם וארגן את הלו”ז הצפוף במספר מנייני רחוב ובפגישה עם חברי תנועות הנוער בשעת לילה מאוחרת. קודם לכן, יתקיים המפגש המרכזי לכלל תושבי הגבעה והוא ייערך בשעה 20:45 במגרש הספורט הפתוח מול רחוב יוני נתניהו 6, לשם יגיע נפתלי לטובת שיח עם תושבי גבעת שמואל.

בשבת בבוקר ימשיך לעבור נפתלי בין המניינים השונים ויערוך לאחר מכן מפגש מיוחד עם תושבים דוברי אנגלית – בהרשמה מראש.

בשעות אחה”צ יגיע חה”כ בנט לפארק רמון וצפוי לפגוש שם מאות רבות של תושבים.

מי שאמון היה על ארגון האירועים השונים ותיאום האירוע הוא יו”ר ימינה בגבעת שמואל חבר מועצת העיר גל לנצ’נר שסיפר למקומונט גבעת שמואל מעט על מאחורי הקלעים: “הבחירה של נפתלי בנט להגיע דווקא לגבעת שמואל בסוף השבוע הקריטי של ערב הבחירות מראה יותר מכל על החשיבות שמעניק נפתלי לציבור הדתי בגבעת שמואל.”

“גבעת שמואל שמחה מאוד לארח את שר הביטחון לשעבר בעיר, תרומתו לנעשה בגבעת שמואל מורגשת כל השנה וזו ההזמנות של מיוחדת עבור התושבים בעיר להגיע לאחד מהמפגשים הרבים במהלך השבת, להודות לו על כך – וגם לספר לו על הנעשה בעיר” סיכם לנצ’נר.