Site icon מקומונט גבעת שמואל

הזמנת בעלי מקצוע לבית

אם בעבר בעלי מקצוע לבית היו מוזמנים באמצעות מכרים, שכנים או דיירים אחרים שהמליצו עליהם, או באמצעות פרסום בדיוור ישיר או בעיתונות מקומית ( פליירים, מגנטים, מודעות בעיתונים) הרי כיום החלק הארי של בעלי מקצוע מקדמים את עסקם באמצעות האינטרנט.

תחום הזמנת בעלי מקצוע  לבית בעבור תיקונים הנדרשים בבתים פרטיים, בדירות, בבניינים משותפים עברה בשנים האחרונות מהפך מאוד משמעותי.

כלי הפרסום הישנים, עדיין יעילים, אבל הרבה פחות מהעבר.

הכלים שיש ברשת האינטרנט הם אפקטייביים יותר, הוכחו כיעילים יותר ובעיקר הוכחו כמביאי תוצאות מעשיות בצורה של כמות פניות גדולה יותר מאשר פניות עקיפות באמצעות פליירים, פה לאוזן , המלצות עקיפות או מודעות קטנות בעיתונות.

בעלי מקצוע לבית הם בדרך כלל: חשמלאים, צבעים, אינסטלטורים, שיפוצניקים.

צילום: pixabay

זמינותם וקרבתם היא חשובה מאוד למי שהחשמל בביתו קרס, או לבניין שצריך בדחיפות טיפול בנזילת צנרת או בדירה שצריך לשפץ אותה מהר לפני השכרתה.

כיום, לבעלי מקצוע לבית מציעה הרשת מגוון פתרונות יעילים מאוד , ובהתאמה תקציבית לכיסם וגם לצרכיהם: החל מדף נחיתה בסיסי היכול להיות מופץ באופן ישיר במייל או כדף נלווה לפרסומים של קבלנים וחברות בניה.

עבור דרך אתר פשוט שבו ניתן לקבל מידע בסיסי על בעל המקצוע ודרכי התקשרות איתו. ועבור דרך אתר מושקע יותר שבו ניתן לקבל מידע רחב יותר, המלצות, תמונות דוגמה על עבודות ועוד. כך גם לגבי שימוש נכון ברשת הפייסבוק באמצעות דף אישי, דף עסקי ודף ממומן.

כל החבילה הזו צריכה להיות מקודמת דרך קידום תחומו של בעל המקצוע. קידום שמטרתו להזניק את תחום העסק ולאפשר לו באופן יעיל יותר להשיג יותר לקוחות בתחום, ולהגיע ליותר חשיפה (חשיפה מירבית) על מנת ליצור עוד תהודה אפקטיבית.

בבניה אפקטיבית של אתר לבעלי מקצוע לבית כמו חשמלאים, אינסטלטורים, צבעים, שיפוצניקים , צריך להביא בחשבון שהלקוחות או המתעניינים ירצו לדעת עד כמה שיותר פרטים וכל בעל מקצוע בתחום צריך לתת מענה שקוף ככל שניתן לדרישות אלו.