Site icon מקומונט גבעת שמואל

הזמנת טבעת נישואין בהזמנה אישית – משתלם או לא

אחד המסעות המעיקים והקשים ביותר שעומדים בדרכם של בני זוג המתכננים לאחד את חייהם בברית הנישואין זה המסע אחר טבעות נישואין קלאסיות, כאלה שילוו אותם כל חייהם ויהוו את העדות החיה והבולטת לכך שהם שניים שנהיו אחד.

צילום:pixabay

רבים מקדישים תשומת לב רבה למציאת טבעת נישואין לגבר מחיר נוח והגיוני, ולכן הדרישות לנושא זה הן די גבוהות. טבעת נישואין צמה זה פתרון סגנוני שקורץ כיום לאנשים רבים, משום שהוא נראה מקורי. עם זאת, כמו כל דבר אחר שנהיה פופולרי, גם עיצוב זה עשוי להפוך לנפוץ מדי. מכאן מתבקשת השאלה, האם כדאי לעשות טבעות נישואין מעוצבות המותאמות באופן אישי לבני הזוג?

טבעות נישואין מעוצבות וחשיבותן

יש מגוון רחב של טבעות המתאימות לאירועים ונסיבות שונות, אך דווקא טבעות נישואין קלאסיות מהוות עבודה חשובה ועדינה ביותר, זאת בשל המשמעות הסימבולית העמוקה הקיימת מאחורי תכשיט זה. קודם כל, הצורה של טבעת – עיגול, מרמזת לאופי הנצחי של הקשר שבין שני בני הזוג. ושתי טבעות הנדרשות על מנת להיות חלק מסט טבעות נישואין מעוצבות (זאת בניגוד לטבעות אירוסין שלעיתים יש רק לכלה) יכולות להיות הוצאה משמעותית עבור זוג צעיר. עם זאת, יש שיגידו שדווקא לתכשיטים האלה יש את המשמעות החשובה והעמוקה ביותר עבור הנישואין, ולכן אין לחסוך.

כל הסיבות לכך שדווקא טבעות נישואין קלאסיות הן עדיין הדיבור

כאמור, המשמעות של טבעות נישואין צמה או כל טבעות נישואין קלאסיות אחרות היא של עומק הקשר בין בני הזוג. על מנת ליצור את החיבור העוצמתי ביותר בין גבר לאישה, יש להשקיע את מלא המאמצים על מנת ליצור את התכשיטים שיבטאו בצורה הטובה ביותר את עומק האהבה הקיימת בין השניים. לפיכך, טבעות נישואין קלאסיות עדיין עושות את תפקידן נאמנה בתור הייצוגיות של הקשר ואין כל סיבה לוותר על המנהג המרשים הזה כל עוד קיים מוסד הנישואין (ונכון לעכשיו – טבעות נישואין קלאסיות, כמו המוסד עצמו, הם חלק בלתי נפרד מחיינו).

למי מתאימה טבעת נישואין צמה

עיצובים מיוחדים ובולטים יותר מהווים דרך מצוינת לבטא את האהבה בין שני בני זוג. המשמעות של טבעת נישואין צמה יכולה להראות באופן מובהק את האופן שבו חייהם של שני בני הזוג נכרכו יחד באופן העמוק והמשמעותי ביותר שקיים בחיינו. לפיכך, טבעת נישואין צמה מתאימה מאוד לאנשים בעלי אופי רומנטי, כאלה המעוניינים להציג את המהות של היחסים שלהם ללא כל הגבלה ומבלי להתבייש בכך שהם רומנטיקנים חסרי תקנה – טבעת נישואין מחיר לגבר לא צריך להיות סיבה לכך שהצד החזק בזוגיות לא יבטא גם הוא את רגשותיו.

האם טבעת נישואין לגבר מחיר גבוה יותר?

אנשים רבים חוששים מכך שרכישת טבעת נישואין לגבר מחיר יהיה גבוה מדי וידרוש מהם הרבה יותר מאשר טבעות נישואין קלאסיות לנשים. במקרים מסוימים זה נכון בשל העובדה שהאצבעות של הגבר עבות יותר ולפיכך דורשות יותר חומר גלם. עם זאת, במידה והעבודה נעשית על ידי הצורף באופן מקצועי והוגן, ניתן למצוא טבעת נישואין לגבר מחיר הגיוני ונוח שאינו משפיע על טבעות נישואין מעוצבות לאישה ואף מאפשר ליצור שילוב בין שתי הטבעות בכדי שיהוו שני חלקים משלם אחד, בדיוק כפי שיהיו בני הזוג לאחר היום הגדול והמשמעותי ביותר בחייהם. באמצעות בחירת הטבעות הנכונות והמתאימות ביותר למעמד, ניתן ליצור את האירוע הבלתי נשכח והייחודי ביותר, גם בין כל החתונות הרבות המתקיימות מדי עונה.

מאמר נכתב ע״י לויס תכשיטים – הרקון 17 ר״ג 054-246-9366