Site icon מקומונט גבעת שמואל

החלפת מפרקים – שיפור איכות החיים

Female doctor holding application form while consulting patient

בחלוף השנים, וככל שמתגברים, המפרקים נוטים להתנוון, וכך גם הירידה בתפקוד הכללי והיכולת שלנו לעשות פעולות שגרתיות על דרך קבע. החלפת מפרקים בעת הצורך יכולה להתבצע על ידי אורתופד שיוכל לבחון את המצב שלכם ולבצע החלפה של המפרק כדי להביא לשיפור בהרגשה וביכולת שלכם לנוע.

ד״ר בר זיו הנו אורתופד מומחה אשר נחשב למוביל בתחומו בארץ. החלפת מפרק ירך וגם החלפת מפרק ברך אלו הן ההתמחויות שלו. הוא מקפיד על טיפול בסטנדרטים המתקדמים בעולם, תוך כדי הקפדה על התחשבות בצורכי המטופל והבנת הדרך הנכונה להעניק לו את הטיפול הרפואי שהוא צריך.

תחזירו לעצמכם את היכולת ללכת

אם אתם לא מסוגלים ללכת מבלי לחוש בכאבים שמובילים לתסכול עז, אנו יכולים לומר לכם ללא כל ספק כי החלפת מפרקים עשוי להתברר כפתרון הנכון, לאחר אבחון של אורתופד. כך שאם זה משהו שאתם מתסכל אתכם, ואינכם רוצים להמשיך עם הכאבים, פשוט פנו בהקדם אל ד״ר בר זיו לבדיקה בנושא.

הפתרונות הקיימים לכאבים במפרקים לרוב מתחילים בתוספי תזונה שיכולה להעשיר את הגוף שלכם ולחזק אותו. כך שאתם צריכים להביא בחשבון את כל מה שאתם יכולים לעשות במישור הזה ולנסות להבין בעצם מהו הפתרון הטוב ביותר שאתם יכולים לבחור בו כדי שתוכלו להרגיש במיטבכם.

פנו לאורתופד לאבחון בהקדם

במידה וכעת אתם נאלצים להתמודד עם כאבים משמעותיים ברך או בירך, זה יהיה חשוב שתפנו בהקדם האפשרי אל ד״ר בר זיו לאבחון ובדיקה. כך תוכלו להבין טוב יותר את המצב שלכם ומה נדרש לעשות על מנת להחזיר לעצמכם את היכולת ללכת מבלי לחוש בכאבים מתסכלים.

רק צריך לזכור כי יש סוגי טיפול רבים שיכולים להיות רלוונטיים, וכדי להבין האם החלפת מפרקים זה הפתרון הנכון עבורכם, אתם צריכים לשמוע את חוות הדעת של האורתופד, ועל סמך דעתו תוכלו להבין היטב מה לעשות ומהי האופציה שהכי רלוונטית עבורכם בסופו של דבר. כך תוכלו לקבל החלטה הרבה יותר מושכלת במישור הזה וזה בוודאי יוכל לעזור לכם רבות.