Site icon מקומונט גבעת שמואל

הטיפים שאתם צריכים לשיפוץ המטבח

  1. ברז נשלף לחיים קלים

לא תמצאו מוצר שישדרג לכם את החיים יותר מברז נשלף. מדובר בהמצאה כל כך גאונית, שבכלל לא ברור איך הסתדרו לפניה. פעם ברזים היו מקובעים למקום וכדי לשטוף מזון או כלים היו צריכים להרים אותם עד אליו. גם ניקיון הכיור היה בעייתי יותר משום שהיו פינות נסתרות שהיה קשה להגיע אליהן. הדור החדש של הברזים שינה לגמרי את המצב המסורבל הזה ומאפשר לזרם המים להגיע לכל פינות הכיור, לכל כלי שמעוניינים למלא (גם אם הוא מרוחק מהברז) ובכלל להתנהל במטבח בצורה הרבה יותר יעילה. זה חשוב במיוחד משום שבעולם הבישול והאפייה זמן הוא  גורם קריטי וברז איכותי הוכח כמעודד חסכון בזמן ומקל על מלאכת הכנת האוכל.

           2. דלתות מעוצבות ישדרגו את הלוק של המטבח

ברז נשלף זה נחמד, אבל רצוי שהוא ימוקם במטבח מעוצב כדי להשתלב במראה הטרנדי ועכשווי שאתם מנסים להשיג. דלתות מעוצבות נותנות את הטון לכל המטבח. הן הדבר הראשון שרואים כשנכנסים אליו והן גם בדרך כלל מכסות חלק נכבד ממנו. מבחר הדלתות הקיים היום בשוק הוא עצום וניתן למצוא כל עיצוב שרק חלמתם עליו – מודרני, הייטקיסטי, וינטג’, קלאסי, צבעוני ועוד עוד. כמובן שגם המגירות ממשיכות את הקו של הדלתות ואפילו הידיות מתאימות לכל העיצוב. בתוך כל זה, אלמנט כמו ברז נשלף ישתלב נהדר ויעניק למטבח מראה מפואר ויוקרתי.

תמונה באדיבות: pixabay

          3.  התקינו גופי תאורה לאווירה ויופי

אין ספק שהמטבח צריך להיות מואר. בכל זאת, אי אפשר להכין אף ארוחת גורמה בחושך. אבל לתאורה יש ערך מוסף הרבה מעבר מרק להאיר מעליכם בזמן שאתם מוסיפים עוד תבלין לתבשיל. לגופי תאורה יש מבחר דגמים, בצורות הנדסיות שונות וכל דגם יכול לתת טון אחר למטבח. לכן חשוב להתאים את גופי התאורה לאווירה הכללית במטבח. האם היא קרה וטכנולוגית? או כפרית וחמה? שאלו את עצמכם את השאלות האלו לפני רכישה של גופי תאורה והתייעצו עם איש מקצוע על-מנת להבין את התמונה הגדולה יותר. בסופו של דבר אלו הדברים הקטנים – ברז נשלף, גובה של מנורה וכדומה, שעושים את המטבח למה שהוא.

  1. מוצרי חשמל הם מאסט בכל מטבח

האלמנט האחרון שצריך לדאוג לו הוא לבו של המטבח – מוצרי החשמל. גם בתחום הזה אין צורך להתפשר והשוק מלא במוצרי חשמל שהם לא רק איכותיים, הם נראים נהדר וזוכים לעיצוב מרשים משלהם. עכשיו כשיש לכם מטבח מדוגם שכולל ברז נשלף איכותי, דלתות וגופי תאורה מעוצבים ומוצרי חשמל ברמה גבוהה, אתם יכולים להיכנס למטבח ולהתחיל לחגוג! הכול מוכן כדי שתכינו את הארוחה הבאה שלכם שבטוח תהיה מושלמת.