Site icon מקומונט גבעת שמואל

הטיפ שנתן ראש הממשלה לילדה חולת הסרטן מגבעת שמואל: “להילחם עד הסוף”

ראש הממשלה נתניהו

ראש הממשלה נתניהו. צילום: באדיבות רחשי לב

ראש הממשלה, בנימין נתניהו פגש אתמול את הילה שמאי מגבעת שמואל, נערה בת 14 חולת סרטן השוהה בבית רחשי לב בבית החולים שיבא, תל השומר. במסגרת ביקורו של ראש הממשלה במרכז השליטה של הקורונה בבית החולים תל השומר, עצר לרגע מהלו”ז העמוס ופינה את זמנו לביקור מרגש ואישי בעמותת ״רחשי לב״ שם פגש את הילה שמעריצה את ראש הממשלה.

הילה, שאובחנה כחולת סרטן לפני כחודשיים, מתגוררת בימים אלו עם אחיה הגדול בבית הילד של עמותת ״רחשי לב״, מקום בו היא מוקפת בחום, אהבה ודאגה. במהלך הביקור הילה העניקה לראש הממשלה תמונה שלה שצולמה בעת שגילחה את ראשה עם תחילת הטיפולים הכימותרפיים ועליה כתבה הקדשה. הילה גם שיתפה את ראש הממשלה בכך שהחלה לכתוב ספר עם מסרים ותובנות כתוצאה מההתמודדות שלה עם המחלה, ספר שמטרתו לחזק ולתת כח לילדים נוספים המתמודדים עם המחלה.

ראש הממשלה נתניהו עם הילה שמאי מגבעת שמואל ושימי גשייד, מנכ”ל רחשי לב. צילום: באדיבות רחשי לב

הילה ביקשה מראש הממשלה איזו עצה יש לו לתת לה בתור לוחם, וראש הממשלה ענה לה “להילחם עד הסוף ולא לוותר, אופטימיות, אומץ ואמונה”.

שימי גשייד, מנכ”ל ״רחשי לב״, הודה לראש הממשלה על ביקורו וציין את התנדבותה המסורה של רעייתו הגברת שרה נתניהו “המתנדבת ברחשי לב כבר מעל 20 שנה בצניעות ואהבה לכל ילד וילדה”.