Site icon מקומונט גבעת שמואל

הייתם במרפאה בגבעת שמואל? אולי נדבקתם בקורונה

מרכז סיב בגבעת שמואל, שם נמצאת המרפאה של ד"ר ברקוביץ. צילום: מקומונט גבעת שמואל

משרד הבריאות פרסם הערב עדכונים נוספים לגבי מסלולי חולי קורונה מאובחנים כשבין היתר פרסם כי חולה או חולת קורונה מאובחנים ביקרו ב”מרפאה של דר’ ברקוביץ” בגבעת שמואל ב-22/3/2020.

באופן לא מוסבר, הרישום אינו מופיע ברשימת העדכונים המרכזת שמפרסם משרד הבריאות מדי יום, המרכזת את כלל מיקומי חולי הקורונה שהתפרסמו ביממה האחרונה, אך נמצא במפה האינטראקטיבית הרשמית והמעודכנת של המשרד.

על פי הדיווח באתר משרד הבריאות, חולה קורונה מאומת שהה במרפאה של ד”ר ברקוביץ במתחם סיב ב-.21.3 בין השעות 9:00-10:00.יחד עם זאת נציין כי הדבר תמוה מאחר ומדובר ביום שבת, ואכן במקום אחר מציין משרד הבריאות כי מדובר בביקור שנערך דווקא ב-22.3, יום ראשון, באותן שעות כנ”ל.

מבירור שערכנו עם ד”ר ברקוביץ עצמו הוא מוסר שככל הידוע לו לא שהה אף חולה קורונה במרפאה בימים האחרונים ובודאי לא בשעות שפרסם משרד הבריאות והוא אינו מכיר את הדיווח המדובר באתר המשרד – ואף לא קיבל כל עדכון בנושא מאנשי משרד הבריאות.

נציין כי ד”ר אריה ברקוביץ אשר במרפאתו שהה אותו חולה, הינו רופא נשים ידוע ומוכר בגבעת שמואל, כשרק בתחילת השבוע פרסמנו את דבר חתונת ביתו בחצר ביתם בגבעת שמואל, חתונה שנערכה על פי כללי משרד הבריאות במיעוט משתתפים והקפדה על ההנחיות.

חדש! להורדת אפליקציית מקומונט גבעת שמואל לאנדרואיד או לאייפון לחצו כאן