Site icon מקומונט גבעת שמואל

הישג לתלמידי גב”ש בחידון החמ”ד הארצי

תלמידי כיתה ה’ דוד-צבי רימון מביה”ס ״מורשת מנחם״ ונעם בנצקי מביה”ס ״מורשת נריה״ זכו במקום הראשון בחידון הארצי של החמ”ד במשרד החינוך: ‘ואהבת- חיים של אמונה לאור דמויות המופת של החמ”ד הרב והרבנית גץ.

לשלב  הארצי והסופי שהתקיים בשבוע שעבר בהיכל התרבות בנתניה בהשתתפות הרב שמואל אליהו-רב העיר צפת, יו”ר החמ”ד הרב ד”ר אברהם ליפשיץ והנהלת החמ”ד הבכירה ומשפחת הרב גץ,  הגיעו 18 תלמידי כיתות ג’-ו’ מכל הארץ. לאחר סבב השאלות והמשימות התחרו על המקום הראשון ראש בראש שני תלמידים ושניהם כאמור מגבעת שמואל שלאחר קרב צמוד פשוט סיימו בתיקו וקטפו שניהם את המקום הראשון בתחרות.

>>רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט גבעת שמואל

הבוקר  נפגשו בלשכת ראש העיר יוסי ברודני שני התלמידים הזוכים  דוד-צבי רימון ונעם בנצקי מלווים בהוריהם, במנהלי בתי הספר הרב דוד וקסלר- מורשת מנחם והמנהלת אילה צדוק –מורשת נריה, וכן רבני בתי הספר שהכינו את התלמידים לקראת החידון על כל שלביו- הרב הראל זילבר-נגל ממורשת מנחם, והרב משה ברכה ממורשת נריה.

בפגישה סיפרו השניים לראש העיר יוסי ברודני  ולנוכחים על תהליך הלמידה, על ההרגשה להגיע לגמר ראש בראש על המקום הראשון מול תלמיד שגם הוא מגבעת שמואל ועל ההתרגשות שליוותה את שתי הכיתות  שהגיעו לעודד כל אחת את המתמודד שלה בגמר עם שלטים ומוראל גבוה.

עוד אנקדוטה מעניינת שעלתה בשיחה – השניים אינם מסתפקים רק בהשכלה וידע כללי אודות החמ”ד, ושניהם חולקים תחביבים משותפים כמו  קריאת ספרים ונגינה. דוד צבי רימון מנגן על קלידים ונעם בנצקי על פסנתר כנף.

ראש העיר יוסי ברודני אירח את הזוכים ובני משפחותיהם בלשכתו. צילום: עיריית גב”ש