Site icon מקומונט גבעת שמואל

היתרונות של הפרוגלה החשמלית

צילום אילוסטרציה : באדיבות pixabay

כל מי שמכיר את עולם הפרגולות יודע, שעומדות בפנינו שתי אופציות עיקריות להתקנה. פרגולה רגילה, כלומר, פרגולה קבועה שאיננה מתכווננת, פרגולה שאין אופציה לשנות את המבנה שלה. האופציה השנייה היא, פרגולה חשמלית, כזו שמאפשרת לנו לפתוח ולסגור אותה במידת הצורך.

אנחנו נתקין פרגולות, כידוע, במקומות לא מקורים בהם אנחנו רוצים שיהיה צל, בין אם זה בשביל שנוכל לשבת בנוח, לעבוד או לעשות דברים אחרים. ניתן להתקין פרגולה חשמלית או אחרת, בגינה, חצר, מרפסת, בריכה, חנייה, ובמקומות נוספים. כעת עולה השאלה, מה עדיף לנו פרגולה רגילה או פרגולה חשמלית.

כפי שאפשר להבין, פרגולות חשמליות נושאות איתן הרבה יותר יתרונות מאשר פרגולות רגילות. מעצם זה שהן הרבה יותר מתקדמות וכוללות פונקציות שונות, שאין בפרגולה רגילה. לפני שנציג את היתרונות של פרגולות חשמליות, נדגיש שתי נקודות מהותיות:

נקודה ראשונה, לא בכל מקום ובכל שטח משתלם להתקין פרגולה חשמלית. הרי אם מדובר בפרגולה שעומדת על שטח צר, זה לא יהיה נכון להתקין פרגולה חשמלית, מאחר והאפקט שלה, לא יתקיים במקרה כזה.

נקודה שנייה, חשוב לזכור, להתקנת פרגולה חשמלית יש עלויות שוטפות. במקרה של פרגולה רגילה יש עלויות התקנה ראשוניות ולאחר מכן עלויות תחזוקה מעת לעת. במקרה של פרגולה חשמלית, הרי שיש הוצאות חשמל שוטפות ובמידה והמנוע מתקלקל, אז יש גם עלויות תיקון.

בכל זאת, אחרי שאמרנו את זה, מוטב להשתמש בפרגולה חשמלית, ובחלק הבא נבין מדוע.

יתרונות השימוש בפרגולות חשמליות

יתרון ראשון הוא הנוחות. בפרגולה קבועה, אנחנו נאלצים להתאים את עצמנו לפרגולה ולמבנה שלה. בפרגולה חשמלית, היא מתאימה את עצמה אלינו. אנחנו יכולים לקבוע היכן וכיצד היא תיפתח. כך בימים גשומים היא יכולה להיות סגורה, ובימים חמים, היא יכולה להיפתח.

יתרון שני, השימוש בה קל ונוח. אנחנו מקבלים שלט בעזרתו אפשר לפתוח את הפרגולה כמה שאנחנו רוצים. מן הסתם, זה הרבה יותר נוח מאשר לשבת מתחת לפרגולה קבועה ולקוות שהשמש לא תפריע לנו בעיניים.

יתרון שלישי, אנחנו יכולים ליהנות מפונקציות ייחודיות של פתיחה וסגירה, לצדדים, קדימה ואחורה, דבר שאין בפרגולות רגילות, מן הסתם.

יתרון רביעי, היום אנחנו יכולים למצוא פרגולות חשמליות מעוצבות בצורות שונות. זה לא חייב להיות פרגולה מאלומיניום או כזו שנראית כמו אלומיניום רגיל, אלא אפשר למצוא פרגולות דמוי עץ ופרגולות מחומרים אחרים, ייחודים ומרשימים.

היכן רצוי להתקין פרגולה חשמלית

כאמור, אנחנו יכולים להתקין פרגולה חשמלית במקומות שונים, בין אם זה בבית ובין אם זה בעסק, מסעדה או בית קפה.

ההמלצה היא להתקין את הפרגולה במקומות בהם אנחנו נוכל ליהנות ממנה ברמה אופטימאלית. למשל בגינה, בחצר או בגג. במקומות אחרים, למשל מרפסות, אפשר להסתפק גם בהתקנת פרגולה קבועה.