Site icon מקומונט גבעת שמואל

היתרונות של נופש בצפון הארץ

מלון בוטיק ירושלים – מגוון האפשרויות והלוקיישנים לנופש בארץ הוא רחב מאוד. תוכלו להתמקד בדרום הארץ ובאילת שמציעה חווית קיט ונופש עם יש ושמש לכל אורך השנה, ותוכלו להתמקד באזור ירושלים למשל לחופשה באווירה של קדושה עם אוויר הרים צלול כיין. תוכלו גם לבחור בחופשה עירונית-אורבנית בתל אביב או בחופשה ירוקה עם מסלולי הליכה בין נחלים בצפון הארץ. האפשרויות הן רבות מאוד, ולכל אזור בארץ  היתרונות שלו.

בהתאם למזג האוויר

אחד האלמנטים החשובים בבחירת מיקום הנופש הוא העונה ומזג האוויר. המציאות מלמדת שהתקופה המבוקשת ביותר מצד משפחות וזוגות, ומצד קבוצות של חברים לצאת לנופש היא בעונת הקיץ. באופן טבעי כאשר יש חופש מהלימודים יש יותר פנאי ואפשרות לצאת לנופש, וגם משום שבעונת הקיץ מגוון האפשרויות מזמין יותר לעומת עונת החורף הגשומה והקרה. אחד היתרונות בהקשר הזה של נופש בצפון הארץ בעונת הקיץ הוא האפשרות להנות מטמפרטורות קצת יותר נמוכות, עם פחות לחות ועומסי רוב פחותים, בהשוואה לאזור המרכז והדרום. מדובר ביתרון לא מבוטל עבור חלק מהמטיילים. ולכן – כדי להנות מחופשה מהנה של בטן-גב, אך מבלי לחוות את עומסי החום הכבדים של החודשים יולי ואוגוסט, מומלץ לצאת לנופש באזור הצפון. מלונות בצפון מציעים מגוון קטגוריות של לינה ואירוח. כך למשל תוכלו לבחור במלון רשת גדול, או בצימר משפחתי, או בלינה ואירוח בבית הארחה באחד הקיבוצים. תוכלו גם לבחור בקמפינג על שפת הכינרת או בנופש זוגי עם מלון בוטיק איכותי.

תמונה: shutterstock

בהתאם לסטייל

אלמנט נוסף בבחירת מיקום הנופש הוא האווירה לה אתם  מצפים. אם אתם מחפשים ירוק בעיניים, נחלים, חורש, יערות ונוף גלילי או כרמלי, יתאים לכם יותר נופש באזור הצפון. תוכלו לבחור באזור הכרמל למשל, או בגליל או ברמת הגולן. ואם אתם מחפשים נופש יותר רוחני, עם אווירה של קדושה ומסורת הרי שיתאים לכם יותר נופש בירושלים. מלונות בירושלים מציעים מגוון רחב מאוד של חבילות אירוח כאשר אם אתם מעוניינים לצאת לנופש זוגי הרי שעבורכם מלון בוטיק ירושלים הוא אפשרות נהדרת.