Site icon מקומונט גבעת שמואל

הכירו את גלעד(גיגי) טואסי חובש מתנדב במד”א וחבר בועדת הביטחון העירונית

הכירו את גלעד (גיגי) טואסי. בראיון למקומונט גב”ש הוא מספר על על ההתמודדות עם אירועים קשים כמו הפיגוע במלון פארק בנתניה, הוא היה רוצה להיות קצת פחות וורקוהוליק, לשבת לארוחה עם משה רבנו ולא להסתפר.

טואסי נולד וגדל בנתניה נשוי  לדנה קלינאית תקשורת, ילידת גבעת שמואל ואב לשלושה ילדים: נטע בת 5 לביא בן 3 ויובל בת 5 חודשים. טואסי עובד חברת צ’ק פוינט, מתנדב במד”א, חבר בועדת הביטחון העירונית של גב”ש ובסניף הבית היהודי בגב”ש.

איך משתלבת העבודה בהיי טק עם ההתנדבות במד”א?

”אני עובד בחברת צ’ק פוינט- חברה הייטק כמנהל קבוצה שאחראית על ניהול הפרויקטים של החברה ובמקביל משמש כראש צוות ואחראי על המתנדבים הפועלים בגב”ש. ההתנדבות מלווה אותי בכל שעות היממה ותמיד נמצא בכוננות כדי להגיב לכל מקרה שבו אדרש. ניהול צוות מתנדבים דורש דאגה פרטנית לכל אחד בכדי שיוכלו לבצע את ההתנדבות בצורה מיטבית”.

”גם במהלך העבודה או בחופשה עם המשפחה אנו מוקפצים לאירועים בסביבתנו וזה המקום להודות לאשתי שתמיד מגבה ומעודדת אותי להמשיך בהתנדבות. רק לפני מספר ימים במהלך חופשה משפחתית. ישבתי במסעדה בעין גב והוקפצתי למקרה של טביעה של ילדה  בכינרת לאחר שהאפלקציה של מד”א זיהתה שאני נמצא בקרבת מקום לאירוע. כאשר הגעתי למקום ראיתי ילדה בת 7 שוכבת על קו המים לאחר שנמשתה עי” בני משפחתה. ללא דופק וללא נשימה. התחלתי במתן טיפול ראשוני ומציל חיים ובהמשך היא פונתה במסוק לבית חולים להמשך טיפול.

איך הגעת להתנדב במד”א?

לפני כ20 שנה היה לי מדריך בבני עקיבא שהדביק אותי בחיידק ההתנדבות  ובעקבותיו התחלתי ,ועברתי את כל השלבים מחובש דרך, אחראי משמרת ועד נהג  אמבולנס. כאשר עברתי לגור בגבעת שמואל, התחלתי לרכז את צוות המתנדבים בגבעת שמואל ולפני כשנתיים בשיתוף פעולה עם העירייה והנהלת מרחב ירקון במד”א, יזמתי את הקמתה של תחנת מד”א והפעלתו של אמבולנס בעיר באופן קבוע.

גלעד טואסי ,תמונות מאלבום משפחתי

 מקרה שזכור לך במיוחד?

יש כמה מקרים שילוו אותי תמיד אבל מקרה אחד שבכל שנה בליל הסדר אני נזכר בו בעת שאני עורך את הקידוש באמצע ליל הסדר הביפר צפצף עזבתי את המשפחה באמצע ליל הסדר והלכתי לטפל בפיגוע הנורא במלון פארק בנתניה. בכלל כל הפיגועים של שנות ה2000 היוו רצף של אירועים שיהיה לי קשה לשכוח אותם.

 איך מצליחים לישון בלילה אחרי שרואים מקרים קשים? והאם זה משפיע על המשפחה?

אי אפשר להתכחש שיש דברים שנוגעים לנו בנשמה ונשארים. במיוחד כאשר מדובר בילדים וקל וחומר מאז שהפכתי לאב לילדים. כל אחד מתמודד בצורה שונה יש כאלה שמעדיפים לדבר על זה ויש כאלה שמעדיפים להיסגר ולא לדבר על כך.אני אישית משתדל להמשיך בפעילות כמה שניתן בכדי לא להישאב לעומקם של המחשבות.

גלעד טואסי ומשפחתו.צילום מאלבום משפחתי

מה אתה חושב על כל האירועים הפלילים שמתרחשים לאחרונה בגבעה?

צרוף מקרים בלבד. גב”ש היא מקום מעולה לגור בו ולא צריך להשליך משני מקרי הדקירה שהיו בחודשים האחרונים.

מדוע בחרת לגור בגבעת שמואל?

הגעתי בגלל אשתי ונשארת בגלל הקהילה והחברים.

 מה אתה חושב שצריך לשנות בגבעת שמואל?

להקל על היציאות מהעיר בעיקר בשעות הבוקר.

 מה מצחיק אותך? שטויות עם הילדים שלי

איזה תכונה היית רוצה שתהיה לך? קצת פחות וורקוהוליק

איך היית רוצה להיזכר? שהצלחתי לעשות שינוי לטובת עם ישראל ולא משנה באיזה תחום

אישיות היית מזמין לארוחת ערב? משה רבנו

מה אנשים לא יודעים עליך? שאני שונא להסתפר!

על מה אתה מתחרט? שהייתי עתודאי

 

נפתלי בנט– מנהיג

ספר הרבה זמן לא קראתי

נופש\טיול זמן איכות עם משפחתי

מאכל אהוב אורז של אמא

מד”א הבית השני שלי

מקומונט גבעת שמואל – חדשני והלוואי שיצליח.