Site icon מקומונט גבעת שמואל

הכירו את הפעילות שתגבש לכם את הצוות – לייזר טאג ביער

אוי, כמה שאנחנו מקנאים בכם! יש לא מעט אטרקציות כיפיות ומלאות אקשן, אבל אין כמו משחקי לייזר-טג בחיק הטבע. אתם מקבלים אפודי מגן, כלי נשק, וקדימה לקרב! הנה כל מה שצריך לדעת על אחת מהאטרקציות הכי מגניבות שקיימות.

LASER TAG הוא משחק פופולרי המשוחק עם קרן לייזר אשר נפלטת מכלי נשק, בדרך כלל רובים בינוניים בגודלם. שחקן אחד מתחבא, השחקן השני מנסה לירות בו, השחקן השלישי מגיח ביניהם והרביעי מסתתר ומשקיף. זהו טבעו של אחד מהמשחקים הכי פופולאריים בארה”ב, שבשנים האחרונות נהפך להיסטרי גם בישראל. ומה יותר כיף מאשר לייזר טאג ביער או בחיק הטבע?

וריאציות של משחקי לייזר טג

יש הרבה וריאציות של המשחק הזה, אבל הרעיון הכללי נשאר זהה. קרן הלייזר נפלטת מרובה, ושחקנים מנסים להימנע מלהיפגע מהלייזר. האפוד של השחקנים מכוסה חיישנים באזורי הכתפיים, הבטן, הגב ועוד, ככה שניתן לירות בשחקנים במגוון מקומות בגוף.

הירייה כמובן אינה כואבת, אבל יריית הלייזר ממוספרת ומתבטאת בצורה של ניקוד. השחקנים שפוגעים בהכי הרבה שחקנים מהקבוצה היריבה זוכים בקרב בד”כ. כמו כן, ישנם משחקי לייזר טאג ביער של “כולם נגד כולם”. גם מומלץ, אם כי קצת יותר מבולגן.

צילום: פאלפון לייזר טאג

לייזר טאג ביער – חוויה כלל חושית!

לייזר טאג הוא משחק שבו שחקנים צריכים להגן זה על זה, בד”כ על ידי תיוג יריבים עם אקדח לייזר. זה קורה כשהם נעים על פני מגרש משחקים, ומתגוננים מפני ירי על ידי הסתתרות מאחורי מחסה ופינות מסתור. מטרת המשחק היא לחסל את כל היריבים שלך, תוך זהירות לא לפגוע בעצמך או באחד מחברי הצוות שלך עם יריות תועות כלשהן שנורו מכלי הנשק שלך.

לייזר טאג ביער הוא סוג של משחק שבו שחקנים מנווטים במיקום פיזי כמו יער, ו”יורים” אחד בשני עם קרני אינפרה אדום. ביער, בניגוד למבנים סגורים, מצטרף האלמנט של הניווט. באולם סגור בדרך כלל לא יהיה צורך לנווט, כי האולם אינו גדול. בשטח הפתוח, האלמנט של הניווט הופך את המשחק להרבה יותר מעניין, מאתגר ומורכב. בחלק מהמשחקים אפילו מצטיידים במצפנים.

למי יתאים משחק לייזר טג ביער?

משחק LASER TAG הוא פעילות גופנית שבה שחקנים מכוונים ויורים אחד על השני באמצעות רובי לייזר טאג מתנפחים. ככזאת, הפעילות מתאימה בדרך כלל למי שמסוגלים לרוץ, לקפוץ, לתקוף עם כלי נשק לייזר, להסתתר, לכרוע ברך למטרת ירי ועוד.

אתם לא חייבים להיות בכושר מאוד טוב או משהו, אבל כן רצוי שתוכלו לנוע ולהתנועע בחופשיות. אל תשכחו לקחת אתכם נעלי ספורט, מאחר שיש לא מעט ריצות במהלך משחק של לייזר טג ביער. פעילות לייזר טאג ביער מתאימה למסיבות יום הולדת, לגיבוש עובדים, למסיבות רווקים ועוד.